Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bláznivá III.

19. 10. 1999
5
0
2222
Autor
Gity

Ponožky na klice na stole sklenice ve vzduchu dým nohy si oholím pod hlavou složenou vzpomínku zničenou bez pásu cudnosti přehážu nutnosti na vodu kelímek a z karmy plamínek potichu dohoří hradby se nezboří z pocitu studu rozkoušu nudu... ******** Odvěků do věků vracím se k pravěku k prostému člověku a jeho nevděku. Popěvky. Příspěvky. Odpustky. Propustky. I hadi s mloky smí kreslit básničky malovat noty škrábat se za uchem leštit si boty...
freudik
10. 11. 1999
Dát tip
Velmi působivé

kačka
31. 10. 1999
Dát tip
Umíš být hezky bláznivá a zřejmě i občas lehkomyslná...bezva odvaz ne pod obraz, díky !!!

slavek
25. 10. 1999
Dát tip
Gitynko...

Bibša
25. 10. 1999
Dát tip
tip a proste !!!

snoopy
25. 10. 1999
Dát tip
hmm.. hm.. konečně někdo s lehkou hlavou..? ..taky jsem rád

leontynka
24. 10. 1999
Dát tip
Gity !!! jsem ráda, že jsi zpátky...

Jákob
21. 10. 1999
Dát tip
Tak to se mi líbí :o)

B.Ezejmenij
19. 10. 1999
Dát tip
ahoj... pobavila si mě "mimo cestou" --- udělal jsem takovou blbost , že sem si oholil hlavu... i s obočim... a věř, že je to horší než nohy...
B.láznivý IV

Print
19. 10. 1999
Dát tip
Gity...!!!! Tohle umíš fakt jen ty!!!:-)))

B.Ezejmenij
19. 10. 1999
Dát tip
Gity...!!!! Tohle umíš fakt jen ty!!!:-))))))))))

Jean
19. 10. 1999
Dát tip
Do třetice už je opakovat nebu, ale líbí se mi to.

Merle
19. 10. 1999
Dát tip
Gituš, (víš, že tě tajně, platonicky, nezřízeně, vášnivě, nekriticky a beznadějně rád vidím) jako vždycky jsem si vzpoměl na tvoje: bez šatů, bez botů a jako vždycky jsem se nahlas rozesmál. Děkuju ti.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru