Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Santa Claus

20. 12. 2007
0
0
481

Su tu vianoce! A v supermerketoch pesnicky predavaju pesnicky! Vianoce predavaju vianoce! V obroskych nadobach sa skveju doranane kapre a mrtve morky vo vykladoch za nôzky si vysia.Santa Clas sa blizi!

NEEXISTUJE !!!

Sam som ho videl umierat! A bolelo ma to viacej ako jeho! V okamihu jeho smrti nemal tie svoje povestne nahuhnane biele vlasi ni fuzy! Boli splastnute a vyprasivele!

Kruhy pod ocami pripominali kryhy topiaceho sa polarneho ladovca ktory znaci chyrnu skazu!

Oci,jeho oci boli prazdne,chladne a mrtve i ked boli zivsie ako nezive! Boli ako tamagocci!

Mierne vykrivena spodna pera dodavala priotvorenym ustam ktore sa akoby snazili vykryknut dusu z tela do slova ktore ju v nekonecnosti uchova,vyraz dramatickosti a doteraz mi spomienku na celu situaciu  len dramatizuje!!!

Otec mi kupil kokosovy orech,ale vobec mi nesplnil moje ocakavania!

Mozno preto musel Santa Claus umriet !?!??

ach


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru