Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Internet :(((

12. 06. 2001
2
0
2569
Autor
Tučňáček

tučňáčkovi se nelíbí když ho vyhánějí z Internetku.

Když optimalizují pro exploderek kterej pod tučňáčkem neběží , protože Velký Bratr Bill nemá tučňáky rád.

Je tu ještě Opera, ale ta zase neumí českou diakritičku...

bůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů
béééééééééééééééééééééééééééé
hůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů
blééééééééé
:(

Seregil
29. 07. 2002
Dát tip
Hm. Je to drama - hodně diskutabilní ale drama. Kam jinam s takým dílkem? T. *)

Kašika
19. 06. 2001
Dát tip
Wopi, Tučňáček: :-)))))))

Katerina
18. 06. 2001
Dát tip
Tip pro Wopiho (ta virtualni helma to vsechno zkazila!!!!) ale jinak super, uz to kopiruju a posilam na vsechny adresy v adresari!!!!

Wopi
18. 06. 2001
Dát tip
Katerina: zkazila, já vím, jak jsem koupil, tak prodávám... žádný tip, to bylo jen šipka dolů se shiftem, CTRL+C, CTRL+V ...

Katerina
18. 06. 2001
Dát tip
oooo, vazne? takze me nezazalujes kvuli autorskym pravum? uz jsem to poslala kam se dalo!! schvalne jestli na to nekdo skoci :-)))

Rising_Star
17. 06. 2001
Dát tip
mládě tučnáka: stahni si explorera pro linux

krel: už se stalo, thx Rising_star: URL?

Rising_Star
17. 06. 2001
Dát tip
no dobra, dostals mne, je teprve pro solaris (http://www.microsoft.com/windows/ie/download/preview/unixbeta/ie5sp1.htm?FinishURL=%2Fdownloads%2Frelease%2Easp%3FReleaseID%3D28575%26redirect%3Dno), ale pro linux jej uz vyviji jinak ad nove Drama ... to snad ani nemuselo byt

Krel
16. 06. 2001
Dát tip
Jooooooo...dej to jako dílo a budu totálně spokojenej.

Bill: já chci wokna dav: my chceme wokna Danny: já nechci Wokna Bill: dám vám pod Wokna exploder dav: jo, jo, exploder Danny: nemám wokna, nemůžu mít exploder dav: my chceme webový stránky Danny: já chci taky webový stránky webaři: my vám uděláme stránky Bill: udělejte je pro exploder ...za čas ... Danny: hmmm.... nemůžu serfovat, je to drama (zmutuje na tučňáčka) Tučňáček: (píše drama) Krel: to není drama Tučňáček: teď už jo spokojenej?

Wopi
15. 06. 2001
Dát tip
Tučňáčku :o)))) ****! Dej to jako dílko!! To je jasný tip! Konečně drama!

Krel
14. 06. 2001
Dát tip
sem asi úplně blbej ale tohle NENÍ drama. Pod slovem drama jsem zatím našel samý hovadiny( sorry tučňáčku) a nic jinýho. Já na tom žádný drama nevidím...to by potom drama mohlo bejt cokoli!!!!!!!!!

Bacil
13. 06. 2001
Dát tip
Tučňáčku :-)))) já jsem hned věděl odkudddanny vítr vane...

Danny
13. 06. 2001
Dát tip
Valerinka: nejseš z oboru. Tohle JE drama. Za tím si stojí Danny i Tučňáček. :))

můj brácha Danny má pravdu. Já chci taky serfovat a né jen Vilík s Oknama! šplouch! :))))

valerinka
13. 06. 2001
Dát tip
no nevím........prostě se mi to nezdá a říkejte si co chcete!!!:-)

Wopi
12. 06. 2001
Dát tip
Shodou okolností jsem dnes obdržel mejlem toto: Internet Explorer bez vahani... Uz sis nainstaloval Internet Explorer 6.0 ? Jestli ne, tak tak ucin a posli tuto zpravu svym dalsim peti znamym, nebot nestane-li se tak do 5 peti dnu, potkaji te hrozne veci. Ucinis-li tak neprodlene, nic se ti nestane a navic poznas blahodarne ucinky noveho Exploreru. Johnatan Wlezley tak neucinil a pri praci s pocitacem usnul, padla mu hlava na klavesnici a roztrhl si oboci o klavesu backspace. Krev, ktera mu vytekla do klavesnice zpusobila zkrat, spalila klavesnici a nasledny elektricky impuls vyvolany zkratem mu znicil zakladni desku, prizemz doslo k vzniceni nehorlave odhlucnovaci hmoty uvnitr pocitace. Jeho manzelka, kdyz to videla, nevahala a v nastale panice uhasila pozar vodnim hasicim pristrojem, cimz doslo k dalsimu zkratu v elektrickem obvodu napajeci soustavy a zkrat zpusobil zniceni pameti (768 MB), HDD(40,2GB) a procesoru (ATHLON 1,2GB). Kdyz to Johnatan uvidel, popadl v navalu vzteku prazdny hasici pristroj a mrstil jim po sve zene. Prazdna tlakova nadoba uderila zenu do spanku tak nestastne, ze byla na miste mrtva. Nadoba navic proletla oknem ven, kde dopadla na celni sklo projizdejiciho automobilu. Ridic automobilu byl starsi muz a z leknuti dostal infarkt. Neovladane vozidlo prejelo prave prebihajiciho psa novofunlandskeho a vritilo se na autobusovou zastavku, kde zabilo 17 lidi a porazilo sloup verejneho osvetleni. Ve vozidle zahynuly 3 prostitutky, ktere muz vezl na narozeninovou party sveho pritele. Porazeny sloup verejneho osvetleni dopadl na prave projizdejici autobus mestske hromadne dopravy, zabil ridice a 12 cestujicich, kteri v te dobe stali v predni casti autobusu. Autobus setrvacnosti dojel az na most, kde prorazil zabradli a zritil se na pod mostem probihajici 6-ti proudovou dalnici, kde zpusobil retezovou havarii 134 vozu. Celkem zde zahynulo 74 lidi, 108 bylo zraneno tezce a 2 lehce. Kdyz se to dozvedeli pribuzni obeti, dalsi 4 lide zemreli na infarkt. Muz, ktery to vse zpusobil, si zrovna den predtim vzal hypoteku na dum ve vysi 5 000 000 korun a zadluzil se na cely zivot. Ve chvili, kdy doslo k one nehode s pocitacem, se zrovna chystal zmacknout klavesu enter k prevedeni teto sumy na stavebni firmu, ktera mela realizovat stavbu jeho domu. Protoze vsak zrovna usnul, pritom jak mu nejdrive padla ruka, doslo k prepsani cisla uctu na ucet Billa Gatese, a ve chvili, kdy mu padla hlava, doslo k stisknuti klavesy enter, takze Johnatan prisel i o vsechny penize. Kdyz uz premyslel nad moznosti vzit si holy zivot, napadla ho spasna myslenka. Napadlo ho znovu si precist dopis od sveho pritele, ktery dostal pred peti dny. Okamzite si stahnul Explorer a poslal dopis svym dalsim peti znamym. V tu chvili si uvedomil, ze si nesundal svou virtualni prilbu. Okamzite tak ucinil a najednou se pred nim rozlilo jasne svetlo v jejich dome a pred sebou uvidel rozesmatou tvar sve manzelky. Bezel rychle koknu a podival se ven. V poklidu tam postavalo 17 zdravych lidi. Zaprisahnul se, ze uz nikdy neporusi retez a ze uz nikdy nebude hrat virtualni hororove hry. Tento retez nesmi byt prerusen, nebot bude-li prerusen, tak te Bill Gates nakope do p...

Wopi
12. 06. 2001
Dát tip
Ale obecně vzato, Tučňáčku, Tvé dílo není příliš literární... Tady jsme na Písmáku, víš?

wopi: tučňáček je malé zvířátko a ještě neumí přádně psát :) já mu to vysvětlím - snad mě za to neudělá General protection fault :))

Danny
12. 06. 2001
Dát tip
>wopi: tučňáček je malé zvířátko a ještě neumí přádně psát :) >já mu to vysvětlím - snad mě za to neudělá General protection >fault :)) tučňáčku, to jsem měl napsat já přece! pletou se mi nicky, ty segfaultní zvířátko

semantics error: Danny expected where Tučňáček found. Za to může Bill Gates. šplouch!

valerinka
12. 06. 2001
Dát tip
trochu semi nelíbí tvoje zařazení do kategorie...nemělo by to být spíše blbůstka a nebo kategorie mimo???....tohle a drama???hm.......nevím

Rising_Star
12. 06. 2001
Dát tip
Wopi: ucinene Drama :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru