Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

........

25. 12. 2007
0
0
329
Autor
Johnas
Za teplými okny my čekáme na kata, my čekáme na kata jenž ruce má ze zlata!
Aby nám pomh zabít jenž milujem, oni maj bolest a my je litujem.

Kat už se chystá, už nabíjí munici, výstřel se rozléhá po celé ulici.
Já zuby zatínám a poslední slyším křik, modlím se hlavně nebreč, zas bude líp!

Kat přišel do síní, už chystá se hostina, za hrůznou službu mu děkuje rodina.
Celý sál brečí  jen kat si hoduje, ten hrozný vystřel si při jídle notuje!

Kat už je po jídle, už zvedá se od stolu, už s flintou vychází a jde domu.
Celý sál utichl jen zvedli se havrani, uklidit mrtvolu oni, už jdou!

Chytají mrtvolu a soukají do pytle,  hrůzný je pohled, když jsou zrovna po jídle.
V neckách jí nakládaj, nakládaj do  auta , s krompáčem a lopatou.

Vezou ji daleko, daleko do lesa, v takoví hnusný den jsou krásná nebesa.
Zima je jak v Rusku a tvrdá je černozem, kopají, kopají  ach bože čert je vem.

Díra je hluboká a mrtvola padla tam, poprvé mrtvolu tehdy  jsem  zahrabal.
Jedeme domu se slzami ve vočích, jedeme rychle z děsného místa!

Teprve doma mi to všechno dochází, už nikdy ho nespařím, už nikdy nepohladím
Smívám krev z rukou nechce jít dolu, musím použít mídlo a solvinu.

:-(   !
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru