Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Karel Schwarzenberg chraptí a perlí!!!

26. 12. 2007
3
27
1389
Autor
Kocour22
Karel Schwarzenberg v pořadu " 21 " zpochybnil regulérnost referenda ohledně výstavby radaru v obci Trokavec. V této obci žije 71. oprávněných voličů. Všichni se vyslovili proti výstavě radaru. Schwarzenberg tomuto výsledku nevěřil. Ihned ho zpochybnil! Kdyby alespon jeden volič byl pro radar, tak tomu Karel uvěří. Moderátorka z pořadu " 21 " na tento jeho blábol vůbec nereágovala. Když pominu, že půlku pořadu prochraptěl a profuněl, tak se musím pozastavit ( pozasmát ) nad hovadinami, které říká. Schwarzenberg se odvážil zpochybnit výsledek referenda v jedné malé obci. Co si máme myslet o volbách do parlamentu ( volí cca 8 300 000 voličů )? Jak je možný, že někdo, kdo je jednou nohou v hrobě, je ministrem zahraničních věcí? Copak nemáme v Česku nikoho serioznějšího, kdo by nás reprezentoval v zahraničí?

27 názorů

Winter
28. 12. 2007
Dát tip
Já ti nevím, ministr dělá, co po něm chce vláda. Vláda dělá, co po ní chtějí voliči. Taky je nemůžu vystát, ale co s tím nadělám, máme je, je to naše vůle (a nebudu pitvat z jakého důvodu). To si vyřiď s voliči, urážení politků je jen takový český třistaletý přežitek. Musím taky přiznat, že S. na mě působí asi nejseriózněji, navíc má nadstandartní vztahy se zahraničím, což se jaksi od ministra zamini čeká, představa, že by tam seděl Čunek, který ani neumí anglicky... Vlastně ani nevím, proč reaguju na něco, co má v sobě už vyjádřeno odpověď.

Kocour22
28. 12. 2007
Dát tip
Moderátoři, novináři většinou velmi důsledně sledují vystupování politiků. Důsledně poslouchají jejich odpovedi, názory a snaži se na každou chybu, nesrovnalost upozornit. Schwarzenberg je pro ně idální terč-:)

a2a2a
27. 12. 2007
Dát tip
Kocoure, musíš být hodně nezralý, jestliže argumentuješ způsoby, jako: - půlku pořadu prochraptěl a profuněl - Jak je možný, že někdo, kdo je jednou nohou v hrobě, je ministrem zahraničních věcí? Tvůj příspěvek je jednoduše sprostý. A ještě k tomu zpochybnění referenda. Pan Schwarzenberg nezpochybnil regulérnost místního referenda ani náhodou, jen uvažoval, do jaké míry je normální 100% jednotný názor a jak vše může být relativní v kontextu dalších informací a potřeb.

Fouckault
27. 12. 2007
Dát tip
Schwarzenberg na hrad!, kocour do háje!

romale
27. 12. 2007
Dát tip
nezdá se, ž e tohle je názor, spíš heslo - takže možná by bylo vhodné tento příspěvek překopírovat do diskuze pod ňákym článkem na seznamu, kde by si naňho kliklo spoustu lidí - to je jedno

romale
27. 12. 2007
Dát tip
nezdá se, ž e tohle je názor, spíš heslo - takže možná by bylo vhodné tento příspěvek překopírovat do diskuze pod ňákym článkem na seznamu, kde by si naňho kliklo spoustu lidí - to je jedno

romale
27. 12. 2007
Dát tip
nezdá se, ž e tohle je názor, spíš heslo - takže možná by bylo vhodné tento příspěvek překopírovat do diskuze pod ňákym článkem na seznamu, kde by si naňho kliklo spoustu lidí - to je jedno

Delahaye
27. 12. 2007
Dát tip
Hlasuju pro Schwarzeneggera. Rozpitvávat to před rachitiky nemá smysl. :-)

domin.go
27. 12. 2007
Dát tip
jenom citát z klasika laura: 100% obyvatelstva rasisti? kdes na tom byla...?

domin.go
27. 12. 2007
Dát tip
zle matičko zle švarcnberci zde jeden z nich je jenerálem a druhej je admirálem zle matičko zle ...!

Hlasuju pro Schwarzenberga. Rozpitvávat to před fanatiky nemá smysl.

papouch
27. 12. 2007
Dát tip
Černá Hora není špatné pivo, ale vyžaduje řádně ošetřené trubky, více než jiná piva.. p.s. samozřejmě že máš pravdu... .-)

Duchové
27. 12. 2007
Dát tip
Ať žije Schwarzenberg!!! Jedinej normální solidní politik!

Papouch:rozdíl: Schwarzenegger znamená "černý negr" zatímco Schwarzenberg znamená "černá hora" (převzato z německo-českého slovníku) p.s. pokud má na to někdo jiný názor tak je to špatný názor, protože já mám pravdu

Jezuita
27. 12. 2007
Dát tip
Dnes jsem presvedcen, že - s výjimkou zcela mimorádného nadání - muž nemá být verejne cinný v politice pred svým tricátým rokem. To proto, že až do této doby si vytvárí obecnou platformu, ze které zkoumá ruzné politické problémy a stanoví svuj vlastní postoj k nim. Teprve po získání základního svetového názoru a tím i stálosti vlastního pojetí jednotlivých otázek má nebo smí se muž vnitrne politicky vyzrálý podílet na politickém vedeni obce. Není-li tomu tak, vydává se v nebezpecí, že své dosavadní stanovisko bude muset jednoho dne v zásadních otázkách zmenit, anebo proti svému vedomi a svedomí setrvat na stanovisku, které rozum a presvedcení dávno odmítají. v prvním prípade je to trapné pro neho osobne, ponevadž ted sám kolísá a právem už nemuže ocekávat, že mu jeho stoupenci budou stejne pevne verit jako predtím, pro ty, které rídí, vede takový pád jejich vudce k bezradnosti a nezrídka k pocitu urcitého zahanbení i vuci tem, proti kterým bojuje. v druhém prípade nastává to, co dnes tak casto vidíme: tou merou, jak vudce sám už neverí tomu, co ríká , je jeho argumentace prázdná a plytká, ale zato vulgárnejší ve volbe prostredku: Zatímco on sám už nepomýšlí na vážnou obranu svého politického presvedceni (clovek prece neumírá za neco, cemu sám neverí), požadavky na jeho stoupence rostou a jsou stále nestydatejší, až on nakonec obetuje poslední zbytek svého vudcovství a skoncí u politiku, to znamená u dolního druhu lidí, jejichž jediným smýšlením je bezcharakternost spolu s drzou doterností a s casto neslušne vyvinutým umením lhát. Dostane-li se naneštestí pro slušné lidi takový chlapík do parlamentu, musíme už od pocátku vedet, že podstata politiky spocívá pro nej pouze v heroickém boji o trvalé vlastnictví této láhve s mlékem pro jeho život a rodinu. Cím více potom jeho žena a deti na této lahvi lpí, tím urputneji bude bojovat o svuj mandát. Každý jiný clovek s politickými instinkty se už proto stává jeho osobním neprítelem, v každém novém hnutí vetrí možný pocátek svého konce a v každém vetším muži další nebezpecí.

papouch
27. 12. 2007
Dát tip
jaký je rozdíl mezi Schwarzenbergrem a Schwarzeneggrem?

janicka17
26. 12. 2007
Dát tip
Tip! Taky mi leží v krku. Někde jsem si přečetla, jak je Schwarzenberg vzdělaný a inteligentní muž. Vůbec na mě tak nepůsobí! Nic proti cizincům, ale Karel je přinejmenším starý na tak důležitou funkci! Džamila Stehlíková na mě působí jako pracovitý a svědomitý politik. Tak na mě působí i Bém nebo Nečas ( at nepíšu jen o cizincích ). Schwarzenberg vypadá na domov důchodců-:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru