Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Procházka nábřežím

08. 01. 2008
4
4
686
Procházka nábřežím kde slunce teplem blaží sta tváří hrudníků a obnažených paží chýlí se k závěru V TINGLTANGLU dnes hrají v sezóně poslední kousek co bere dech Maličký kabaret kam jako v díru myší vklouzneš sám po schodech V TINGLTANGLU to vaří Rozbalují tu repliky v nichž důstojně se sváří unylost zdravé mladosti a dravá svěžest stáří Tu - pro aktéry z jeviště smích nad ryzí je zlato Nikdy se nesmíš nechat zmást čekají co ty na to a ty se za břich popadáš slzy ti z očí tečou ztrácíš své věrné zábrany až do naha tě svlečou ať skřeky hrdelní bezpečně usvědčí tě A ty se směješ víc a víc a bezelstně jak dítě s tebou tu smíchy pukají pubescenti i kmeti už ani dáma na penzi si v koutku nezadřímá chechtáš se prostě na doraz a je ti víc než prima Slastná oáza naděje v níž věříš na zázraky SMĚŠNÉ je tohle divadlo A diváci? Ti taky!

4 názory

Petrusha
08. 01. 2008
Dát tip
smiech našťastie nepozná vek ani hranice ... takže predsa len niečo slobodné na tomto svete asi bude

:o)

Háber
28. 12. 2007
Dát tip
diváci ako divadlo* áno

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru