Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bude se to opakovat a tobě je z toho zle?

31. 12. 2007
4
4
1421
Autor
hochstapler

Bude se to opakovat a tobě je z toho zle?

 

Stokrát zase naletíš a ani jednou se nepoučíš, snad jen, že žehlička opravdu pálí.

Holky znovu rády naletí na „budem se mít dobře“ a kluci zase na: „neboj, já se nezměním!“

 

Všechno je ti jedno, když se tě to netýká a když začne, cítíš se podvedenej!

 

Nedebatuješ o bohu, ale o lidech, kteří s ním kšeftujou a snaží se, aby ses cítil malej a opuštěnej a bezbrannej, jenže bůh ti stejně nikdy nenahradí mámu!

 

A krása může být i v tom, když obraz visí nakřivo.

 

Kopou tě do zadku, dají ti cukr do vína a bičem šlehnou do očí a ty, když se tě zeptají, jak se ti to líbí, jen nelibě zavrníš.

 

Není to postavený na hlavu? Ženská tě miluje, i když ji mlátíš a některá si tě neváží, když ji nezmlátíš a raději změní šestnáctkrát barvu, aby upozornila na to, že neumí říct, že má žízeň a vzápětí vychová dítě.

 

Kdekdo by chtěl malovat, ale nikdo si už nekoupí barvy a ten, kdo si je koupí, bude „nějakej divnej.“

A brácha bráchovi večer vyčte: „No jo, když ty umíš anglicky!“ A ten mu odpoví: Víš, narodili jsme se oba stejným rodičům ve stejným domě a oba jsme to měli stejně daleko do obchodu s učebnicema!“

 

Bude se to opakovat a tobě je z toho zle?

 

Necháš se stokrát napálit, když ti někdo slíbí krásnou budoucnost jak v nebi, tak i na zemi... nic není pravda, jenže se to tak hezky poslouchá, ale proč mají trpět tvoje děti tím, že vnímáš zvuky a ne význam? Spasitel nepřijde, spasitel jsi ty!

 

Sousedko, a to víte, že se v tom starověkým Řecku tenkrát vraždili a že tam dokonce vedli mezi sebou války? No to snad ani není možný, ti barbaři! A „chodník“ – to osudem bezvýznamné slovo je dnes v Americe již archaismem.

 

Bude se to opakovat a tobě je z toho zle?

 

Byzanc, Řecko, Řím, USA, Čína, Columbia Pictures!

 

Bude se to opakovat a tobě je z toho zle?

 

 


4 názory

sidonia
23. 05. 2008
Dát tip
no volny verse to rozhodne teda jako nejsou ale je to skvely a hltala sem kazdy slovo

dadik
01. 01. 2008
Dát tip
jo*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru