Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Platón: Faidón

04. 01. 2008
5
13
2733
Autor
selviskhed

13 názorů

Bj.
02. 02. 2009
Dát tip
neboj, to znám, ale zrovna Faidón je docela hračka, to musíš uznat... mně teď stačí psát konspekt z Patočky a umírám... ;o)

selviskhed
02. 02. 2009
Dát tip
Bj.: já vím:) je to práce do školy, která by mohla být jen na mém disku nebo i na disku i tady:)a nemysli si, že napsat o knize něco co odpovídá standartům anotace a má 3600 znaků je legrace;)

Bj.
02. 02. 2009
Dát tip
jo tááák, tak to jo, pardon, zapoměla jsem si přečíst jeden z těch modrejch chlívečků nahoře... ;o) ale stejnak, zkus nad tím, co jsem napsala, zapřemýšlet...

selviskhed
02. 02. 2009
Dát tip
Bj.: je to anotace, nic více a nic méně:)

Bj.
02. 02. 2009
Dát tip
mno... nechápu, proč by převyprávění obsahu Faidóna mělo patřit na tyto stránky, není tam ani špetka reflexe, což žánru úvahy odpovídá... když už psát něco v tomto duchu, proč třeba Faidóna neinterpretovat ve srovnání s jiným fil. dílem, ať již Platónovým,třeba s Faidrem, nebo třeba s něčím novodobějším? to by se asi hodilo víc a bylo by to i zajímavější...

Beezer
04. 01. 2008
Dát tip
Heh, zrovna na Faidón jsem dělal semestrálku. Příjemná připomínka :-)

Meheš
04. 01. 2008
Dát tip
Užitečný. Až to zapomenu, rád si vše připomenu.

Dobrý!

Dobrý!

Micro
04. 01. 2008
Dát tip
Checht, zrovna dneska sem měl zkoušku z filozofie... a některý mí spolužáci měli zrovna tohle připravený ke zk jako to, co četli, ale neměli potuchy, o čem to vůbec bylo, taktak, že vyvázli s trojkou... :) tohle je takovej výpiskej vhodnej pro seminárky.cz no... nic víc, nic míň... uvítal bych třeba nějakou úvahu... nebo to celý psát jako reflexi k tomu dílu...

Jezuita
04. 01. 2008
Dát tip
Ráno mne anotace osvěžila.

ch_34
04. 01. 2008
Dát tip
Povedené shrnutí, ale anotace to neni, je to moc dlouhý. Krom toho pochybuji zda má cenu psát anotaci na něco tak známého.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru