Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Erotický sen

05. 01. 2008
6
6
1774
Autor
Lan

Procházela jsem snovou krajinou. Ne krajinou malebnou, ale ponurou. Vlhce teple ponurou.

V mlhavých parách rozpoznala jsem muže v černém. Ačkoli jsem nemohla spatřit jeho tvář, věděla jsem, kdo to je.

Biskup Malý.

Popoběhla jsem, abych ho oslovila.

A procházeli jsme vlhkým teplem spolu. V  klidném tichém hovoru.

Říkala jsem mu, že tehdy na Letenské pláni zaskočil nekonečný dav naděje, když spustil na ateisticky vychovávaný český lid otčenáš. A že já, protože ho mám ráda, taky jsem opakovala, uzardělá, po něm všechna ta slova. Pater noster.

Krajina stávala se vlhčí a teplejší.

Snad mě chtěl přiblížit Bohu.

Položil zlehka svou vlídnou dlaň dolů na moje záda, tam na ty dva ďolíčky.

V tom ke mně zprudka obrátil svoji tvář. Jeho náhle překvapivě smyslná dlaň vystřelila i do jeho celibátem mučeného těla šíp.

Jen zázrakem zůstali jsme tam tak stát.

Dva osikové lístečky bez větru.


6 názorů

Edvin1
04. 02. 2011
Dát tip
Nenapsala jsi vlastně nic - a vše tam je. Opatrně přidávám, že už když chce někdo psát erotické texty, tak by měly vypadat přesně takto.

celibát je nesmysl... :-)

palino8
06. 02. 2008
Dát tip
vydržal? ;)

Lan
20. 01. 2008
Dát tip
Děkuju...nevím vlastně ani proč, rozesmálo mě to...ale ze všeho nejmíň jsem sadista. Možná jsi nebyla tehdy na té pláni...

Ačkoli jsem nemohla spařit jeho tvář, okamžitě jsem rozpoznala, kdo to je. bacha...spatřit a neviem, tiež som sa troška stratila;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru