Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pocit jako z hororu

07. 01. 2008
1
8
671
Autor
Kjuba
Slon s krvavě rudým chobotem,je nástroj mého klidu.
Předem naučený povel,ho donutí vesele dupnout.
Zdálo se mi dávno,že jsem slepou hračkou lidu.
A já sám paradoxně, neslyším vlastní lebku křupnout.

Připoután na  kůlu ,nohama nahoře v oblacích.
Posledních pár minut,nasytím havrany svými plícemi.
Označen za rouhače,utopen v modlitbách vzorů svých.
Okraden o přelaciný obřad,s přerdahými svícemi.

Prašnou cestou s kamením,tažen ořem ,konopnými provazy.
Zesláblý poztrácím  kusy masa, následně šlachy a kosti.
Lebka rozlousklá,jak ořech,upustí  kulku z mosazi
Mé drahocené  poslední věno od vrchnosti.

8 názorů

Kjuba
08. 01. 2008
Dát tip
Vylizte mi prdel debilní píče

divny :)

romale
07. 01. 2008
Dát tip
rýmovandy jsou dycky trochu přizpůsobované - šak nejde o to to uhladit ale snad jen učinit čitelnějším...

Honzyk
07. 01. 2008
Dát tip
..od vrchnosti -( povrchnosti..), myslim, ze vsecko ma svuj cas....a tady je ta prekotnost na prekazku...pro mne urcite...

Toscana
07. 01. 2008
Dát tip
však ano - bleskově zapiš, aby to neztratilo tu atmosféru, a pak to kapánek učeš, aby to bylo čitelnější. Myslím, že psát poezii je tak trošku i o úctě k jazyku, o schopnosti si s ním hrát mj. i tím, že napsané bude mít i formu. Ráda bych se pletla, ale forma je u poezie důležitá taky, myslím...

Kjuba
07. 01. 2008
Dát tip
dik,ale pro me to ma cenu,jenom jako original bleskova improvizace,zachycuju pocit

Toscana
07. 01. 2008
Dát tip
Taky pěkná s docela originálními nápady... a zase ten čurbes v čárkách - mate to oči a je to velká škoda. (přerdahými svícemi by taky chtělo opravu) - nespěchej tolik s tím psaním a napiš to tak, jak to napsané být má, ještě si to pak znovu projdi a zkontroluj, tímhle škodíš sám sobě. Tip ano, líbila se mi až na výše zmíněné moc.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru