Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska je když...

07. 01. 2008
2
2
541
...se na svět díváš čtyřma očima. ...nejíš, nespíš, chodíš jak tělo bez duše a myslíš jenom na něj. ...rozumíš tomu druhému i beze slov. ...cítíš křeče v břiše, trému, bušení srdce a šíleně blábolíš. ...umíš dostávat i dávat něžnosti, porozumění a důvěru. ...jdete oba dva společnou cestou, která má jen jeden cíl. ...nemiluješ člověka kvůli jeho přednostem, ale i kvůli jeho slabostem. ...s úsměvem přecházíš jeho chyby. ...dokážeš se vžít do jeho kůže a umíš ho pochopit. ...najednou vidíš svůj stín, který se umí usmívat. ...je pro Tebe ten druhý důležitější než Ty a všechno na světě.

2 názory

Ó
07. 01. 2008
Dát tip
...taky mi to nepřijde jako poezie...ale je to pěkné...

Robinson
07. 01. 2008
Dát tip
Nejak mi to ani jako poezie neprijde, spis jako shluk definic Uz to je snad tisickrat napsane a opakovane a omilane a tak vubec... Ale prece jen se mi libi tohle "se na svět díváš čtyřma očima" (za tenhle kousek t*)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru