Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Končím..

07. 01. 2008
0
20
1023
Zamčené srdce navěky nenechám.
Vášeň v mém těle zkrotit neumím.
Zjizvený obličej Tobě přenechám.
Trápit se... už nikdy...

Ztrhávám pouta otrokům,
nasazuji vám, co bič jen znáte.
Nasávám hrozbu démonů,
do prázdnoty posílám, kam patříte.

Revoluce duší, krvavých srdcí.
Revoluce krásy myšlenek.

Spasím sebe a spasím vás! A když ne... ?

Oceán zraněné lásky,
bílé oči tmavovlásky.

Fantazie nezná konce...
Nekonečný svět iluzí, hudby a tance.
Nepláču již pro tento svět.
Naučil jsi mě, přestat mou duši zabíjet.



20 názorů

I LOVE YOU, MY NEO=))


IVO
08. 01. 2008
Dát tip
Dyť já vím, Disidente_Pišto

Je mi líto, Ivane. Hrobníci byli odjakživa pouze dva.

Děkuji vám, miláčkové, ale snad si nezasloužím být od bláta:)... Přesto díky za návštěvu:) IVO: Ty mě znáš=))

Fairiella
08. 01. 2008
Dát tip
kde nic není, ani Fairiella nebere :) Náladu dneška mi to ale stejně nevezme. Den je krásnej, žejo? Aspoň tady, v Praze, je zimní jaro... kéžby takových dnů bylo víc..

IVO
08. 01. 2008
Dát tip
Provokuje, jako vždy, na playlistu to má ostatně napsaný černý na bílým. Pání hrobníci, hrábě by nebyly? Já bych ten hrobeček po vás ještě uhrabal.

Smetiprach
08. 01. 2008
Dát tip
okay

Počkáme do jara, až povolí půda. Podrobnosti probereme ve čtvrtek v STS.

Smetiprach
08. 01. 2008
Dát tip
jsem línej, viděl bych to asi takhle, ty vykopeš jámu, uložíš, zahrneš... a já si přijdu zakřepčit... mimochodem, když už budeš v tom pracovním zaujetí, mám na zahradě fůru dřeva co by chtělo pořezat a odlifrovat na chatičku... ale to sem vlastně nepatří... :-)

Moc to komplikuješ. Myslel jsem docela obyčejně vykopat jámu, uložit, zahrnout a udusat.

Smetiprach
08. 01. 2008
Dát tip
to jako mám napsat, že je to snůška naprostých blábolů prošpikovaná poetickými rekvizitami z fundusu zrušeného ochotnického spolku? to snad ani nestojí za to... jen jsem ti chtěl ponuré ráno osvěžit jedním pozoruhodným výpotkem...

Ty vem krumpáč, já beru lopatu. Když hlubší, tak hlubší. Alespoň se nevyhrabe.

Smetiprach
08. 01. 2008
Dát tip
Pišta: správně, proto "autor stojí o hlubší kritiku"! :-)

Jistě. Někomu, kdo své veledílo zařadí do kategorie "volné verše", jistě nejde o literární hodnotu. To dá rozum. Panebože:(

Smetiprach
08. 01. 2008
Dát tip

IVO
08. 01. 2008
Dát tip
Ta nasranost z toho zrovna čiší, bruneto. Le rouge et le noir...Krev a smutek. Cítím se býti spřízněnou duší. Zrádné milenky postřílím kuší. P. S.: Zuzo, po literární stránce nic moc, ale o tu Ti určitě nešlo. Skol!

Petrusha
08. 01. 2008
Dát tip
a naviac ten srdcervúci červeno čierny outlook je hrozný

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru