Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PŘISTIŽENA

08. 01. 2008
7
6
1628
Autor
Lan

Příběh z nejintimějších....

 

Od blízkého člověka dostala jsem ten přístrojek. Elegantní. Snad někomu může připadat perverzní. Není ale. Stačí jen správný pohled na lidskou přirozenost. Nic víc, než vhodně tvarovaný masážní strojek. Masáže působí vždycky úlevně.

Spása osamělých žen. Já nebyla osamělá. Jen už příliš dlouho "sama". V malém bytě na břehu oceánu. Mými jedinými společníky byli dva malí chlapečkové. Můj syn a můj synovec.

Uprostřed noci, když už jsem moc dlouho nemohla usnout, vzpomněla jsem si na přístrojek.

Fungoval.

Z ticha se náhle ozval hlásek.

 

- Co to je?

 

Lekla jsem se příšerně. Prudce strojek vypnula.

- Asi někde někdo něco vrtá...vrtal.

Pak zas dlouhé, předlouhé, ticho. Já znovu našla odvahu, abych posléze mohla nalézt i klidný spánek.

V tom, podrážděně, do zvuků blížícího se přílivu:

- Není to vrtačka! Vím, co děláš!

Ztuhla jsem. Hlasitě polkla naprázdno.

- Holíš si nohy!


6 názorů

Sebastiana
07. 12. 2010
Dát tip
*

Ostrich
17. 11. 2010
Dát tip
Ať žije realita.... vstup je nutný ale bránou radostné iluze, protože jinak by nás život nebavil....

palino8
06. 02. 2008
Dát tip
superr

:DDD*

marrpa
08. 01. 2008
Dát tip
To je moc povedený! Čekala jsem kde co, ale tohle ne. Výborný!

Robinson
08. 01. 2008
Dát tip
Tohle muze prinest jen zivot a deti :o) t*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru