Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bolest a Strata

08. 01. 2008
0
0
941
Autor
Polop

da sa vsetko stihnut ku kazdeho spokojnosti?

strmhlav sa rutiaci Fedor v ruke zvierajuci kusok inak na popol zhoreteho dazdnika si spomenul ze doma nechal rozsvietene svetlo v predsieni. ''sakra!'' zahresil si fedor na hlas. ''Vzdy zabudnem hasnut svetlo na tej blbej chodbe!''

Vskutku statnou rychlostou presvystal okolo hniezda z tejto strany rokliny hniezdiaceho sokola skalneho. V hniezde ktoreho sa nachadzali 2 mlade sokoly a jedna mrtva mysh.

Pri ktorom si Fedor uvedomil, ze ma asi rozviazanu snurku na lavej topanke a ta mu pomaly klze pod tlakom vzduchu cez ktory sa Fedor nedobrovolne preraza smerom na dol z nohy. A za chvilku sa mu asi zosmykne z nohy a Fedorovi bi tym padom hrozilo ze sa ocitne na zemi s jednou bosou nohou.

Fedor sa so zretelnymi tazkostami poprehybal do telesneho ukonu v ktorom bol schopny si na snurky v celkom ''stabilnej polohe'' dociahnut a aj si ich zaviazat do uzlika aky ho naucil robit otec.

Vtedy si Fedor na otca spomenul!

Cele tie roky sa mu to nedarilo,ale teraz v tomto okamihu sa mu to cele akoby vykreslilo pred ocami a fedor videl svojeho otca ako mu klaci pri nohach a uvazuje mu snurky so slovami '' teraz si to uz Fedorko hadam zapametas a  na buduce si ich uz zaviazes sam ako veliky chlapec''. Fedorko si vedel snurky zavezovat,ale mal rad otcovu spolocnost a preto sa stale tvaril ze to nevie a potrebuje otcovu pomoc...

Tolko spomienok do ktorych by sa mohol zaborit a vychutnat si ich o kvalite uz tak davno zabudnutej reality. No tak malo casu!!!

''Ktoru z nich si mam vybrat?'' So spotenym celom sa zakusuje do pery. Teprve az teraz si Fedor uvedomil vaznost svojej situacie. Malo casu!! Malo casu!! Malo casu!!! ''Nemam cas!''


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru