Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chtěla bych...

14. 06. 2001
0
0
638
Autor
Mellissa

Chtěla bych být něčím,

bez čeho se nemůžeš obejít.

Bez čeho se nikdy a nikde nemůžeš obejít.

Chtěla bych být každým Tvým dechem

i každým pohledem Tvých očí,

každou Tvou myšlenkou

i každým nevysloveným přáním,

každou Tvou bolestí i radostí,

Tvým pláčem i každým Tvým úsměvem

a když už jsem nemohla být Tvými prvními slůvky,

chtěla bych být těmi, jež říkají, že mě miluješ.

Chtěla bych být něčím,

bez čeho se nikdy a nikde nemůžeš obejít....

 

 


Mellissa
15. 06. 2001
Dát tip
Lidičky zlatý.... proboha.... to je jen přirovnání.... vyjádření jak moc bych chtěla aby mě miloval.... a není při tom nutný, abychom k sobě byli přisátí jak klíšťata nebo spojení jak siamská dvojčata.... je to jen přání, aby aspoň kousíček jeho srdce byl jen a jen můj.... možná, že až se se svojí láskou budete moci vidět jen jeden den za dva měsíce, nebudou vám moje slovíčka připadat tak hloupá, sobecká a ubohá...

Mellissa
15. 06. 2001
Dát tip
Petulko díky za milá slůvka... už jsem si myslela, že mě ukamenují bez soudu i bez milosti.... :o)))

Mellissa
15. 06. 2001
Dát tip
Díky i Tobě Pájo.... asi rozumíš mé nízké egoistické duši... :o)

Pája
15. 06. 2001
Dát tip
kdybys věděla, jak moc rozumím... ;-)

Pája
14. 06. 2001
Dát tip
chci s tebou (chtěla bych) :-)

chtěla bych být tvou peřinou, polštářem..i prostěradlem, vzduchem co dýcháš... i snad tím toaletním papírem bych ti byla... smutné.. :-)))

Petulka
14. 06. 2001
Dát tip
Nevim co proti tomu máte, mně se to líbí. Možná to zní chvílemi tak hloupě....tak jak psala konstantinová toaletním papírem. Ale pokud kluk k dívce nezačne cítit takovou přitažlivost, že ona se stane někým bez koho se nemůže obejít, tak teprve tehdy je tu ta pravá krásná láska....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru