Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChtěla bych...
14. 06. 2001
0
0
656
Autor
Mellissa
Chtěla bych být něčím,
bez čeho se nemůžeš obejít.
Bez čeho se nikdy a nikde nemůžeš obejít.
Chtěla bych být každým Tvým dechem
i každým pohledem Tvých očí,
každou Tvou myšlenkou
i každým nevysloveným přáním,
každou Tvou bolestí i radostí,
Tvým pláčem i každým Tvým úsměvem
a když už jsem nemohla být Tvými prvními slůvky,
chtěla bych být těmi, jež říkají, že mě miluješ.
Chtěla bych být něčím,
bez čeho se nikdy a nikde nemůžeš obejít....
Lidičky zlatý.... proboha.... to je jen přirovnání.... vyjádření jak moc bych chtěla aby mě miloval.... a není při tom nutný, abychom k sobě byli přisátí jak klíšťata nebo spojení jak siamská dvojčata.... je to jen přání, aby aspoň kousíček jeho srdce byl jen a jen můj.... možná, že až se se svojí láskou budete moci vidět jen jeden den za dva měsíce, nebudou vám moje slovíčka připadat tak hloupá, sobecká a ubohá...
Petulko díky za milá slůvka... už jsem si myslela, že mě ukamenují bez soudu i bez milosti.... :o)))
Konstantinidisová
14. 06. 2001
Nevim co proti tomu máte, mně se to líbí. Možná to zní chvílemi tak hloupě....tak jak psala konstantinová toaletním papírem.
Ale pokud kluk k dívce nezačne cítit takovou přitažlivost, že ona se stane někým bez koho se nemůže obejít, tak teprve tehdy je tu ta pravá krásná láska....