Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hrách na zeď

09. 01. 2008
10
17
2520
Autor
reinka
Hrách na zeď
Jeden
Po druhém
 
A slova
 
Jedno
Po druhém
 
 
 
Jen se vykřič...
 

17 názorů

avox
10. 09. 2009
Dát tip
a obojí je marné... ale pomáhá to... */

reinka
06. 02. 2008
Dát tip
dík :o)))))))))))))))))))

a slzy jako hrachy? tolik se neodrážejí...

Ne, nevěděl jsem to. V textu to není poznat.

reinka
11. 01. 2008
Dát tip
jehlasku pichlasku...tys nepochopil, že nepíšu o sobě? :o))))))))))))))

Můžeš v klidu se mnou dál pokračovat v debatě. Odpověď je vítaná.

Tak co s nima děláš? Vykřičíš se, aby ses zbavila všech možnejch pocitů, co tě hlodaj zevnitř. Zkus si zaběhat, zacvičit, příjdeš hned na jiný myšlenky. Ale jsou i jiné alternativy, jak se zbavit deprese, rozcitlivělosti. Hezký večer.

reinka
11. 01. 2008
Dát tip
já ta slova neházím :o))))))))))))))))))))

Co to bylo? Nechápu. To házíš jentak ledabile slova na zeď? Nejspíš trpíš samotou. Je mi tě líto.

reinka
10. 01. 2008
Dát tip
Jani a vlastně i kunko....už je to za náma ( teď pro změnu dolejzá :o))) )

kunka
10. 01. 2008
Dát tip
však ho to prejde (-:

Janina6
10. 01. 2008
Dát tip
...a dál bych pokračovala, třeba co na to zeď... :-)) ne, nemyslím to doslova, chci říci, že mně to nějak volá po delším rozepsání... tobě ne?

reinka
09. 01. 2008
Dát tip
Santi...určitě sis všimla, že nepíši o jednom vztahu :o)))))))))) neroušku, Romane... AHOJ a díky :o)))))))))))))))

Santi€
09. 01. 2008
Dát tip
publikuješ hrozně často(ehm, mno ja taky...ale co), stydím se, že nereaguju...víš, je zajímavý sledovat vývoj toho vztahu...a tvoje citová rozpoložení...ale to samo o sobě někdy nestačí...

neroušek
09. 01. 2008
Dát tip
Blbůstka to teda není!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru