Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

maluju svou vinu

11. 01. 2008
1
0
1005
Autor
hifi
na kraji temné zahrady sedí u zdi dívka...skoro ji není vidět, tlačí se chladným kamenům....na ramena ji dopadá břečťan,co se plazí po zdivu....má potrhaný džíny, prázdný oči...kýčovitý obraz by doplnilo ještě měsíční světlo, před kterým se schovává....škvírou mezi kameny slyší hlasy a metal ze světa tam vedle.....přišla pozdě....k zavřené bráně....až moc pozdě pochopila jaký je smysl.....přijmula svůj trest......objímá si kolena, mluví skrz zeď.....a čim dál tim víc pálí její hříchy....a proto tu sedí....takhle oddělená od světa tam vedle, kde je všechno co chtěla....přišla na to pozdě....stydí se za svou malost, za svou existenci...stydí se za své jizvy....až moc dobře si uvědomuje svou jinakost, co ji odděluje od lidí, které má ráda,přes zeď.....postavila si ji  sama ze svých chyb.....všechno špatně, špatně,špatně.....musí to přijmout....cítí cejch na svým čele......konverzace s těmi za zdí.....nemůže myslet na nic jiného...tiskne se na zeď, chce cítit chlad...a tiše si broukat mezi slzy....
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru