Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

LESBICKÁ SVATBA V KOSTELE

12. 01. 2008
10
9
3115
Autor
Lan

 

Stála jsem v závoji z pavučin, vedle zhublé Liby, v obdivu zástupu užaslých.

Vlhkým teplem se rozezněly zvony.

Liby umírala.

Vybrala si mě, věděla, že se o její ošklivé děvčátko postarám. Že mu dám lásku a něhu, kterou do dospělosti zkrásní, i když svoji hadrovou panenku ze své náruče nikdy nepustí.

Vzala jsem si ženu s dítětem v kostele. I přesto, že mě přitahují muži, i přesto, že jsem agnostik.

Mladý farář v odéru zatuchliny porozuměl. Překročil své řády. Věděl, že zpečetěním tohoto sňatku zachrání malé děvčátko. Věřící Liby se zpovídala denně.

Když jsem odcházela z poslední zmarněné hodiny katechismu, ve svatebních už šatech, zapadla jsem v katakombách kostela do zvláštní duhové bažiny. Mezi dva velké oblé kameny. Kostelník mě tam našel a podal mi kruh s klíči.

Zvony zněly. Davy utichly.

Před oltářem, v duhově do pasu obarvených svatebních šatech, vnímala jsem poslední lesbické touhy Libiny. Pavučinkový závojíček zachvěl se zrychleným dechem představ.

 

 

Náhle do mého vědomí proniklo zakrákorání. Té slepice, co si u nás na zahradě hraje na kohouta.
A já si ještě ve svém jediném svatebním snu stačila pomyslet:

Je třeba zabít kohouta...


9 názorů

Lan
09. 04. 2011
Dát tip
To by kohout nedopustil...

Takové znepokojivé téma. Těžko k tomu zaujmout stanovisko. Nestačilo by kohouta jenom vykastrovat?

Edvin1
04. 02. 2011
Dát tip
Tolikrát nakliknuto - proč asi? Očekávání? Tak málo otipováno - Zklamání? Mne jsi zatím nezklamala. A bojím se, aby tomu tak u dalších textů z této Tvé sbírky nebylo.

palino8
06. 02. 2008
Dát tip
slepice, co si u nás na zahradě hraje na kohouta hehe

je treba zbít kohouta ma dostalo...inak silné* (až na to, že si neviem predstaviť, že by niekde zosobášili v kostole lesby;) )

teda, síla

Lan
13. 01. 2008
Dát tip
to je omyl...jdu pro jistotu prohlídnout ostatní...

zmeň kategorii, nebo ti dřív či později bude změněna, věř mi :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru