Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Yesterday - po slanu

12. 01. 2008
6
18
1881
Autor
FunThomas

V koupelně jsem viděl kuličku z krystalků soli od Mrtvého moře...


Mrtvé moře bylo najednou dvakrát.

Velké
a
ještě
menší.
/ale hezčí/


A pršelo.
Ale déšť nebyl kyselý,
ale spíš slaný.

Koupil jsem si sirup
- citronový.

Někdo se spletl
a nalil tam jen slanou vodu...







....ale možná jsem jen seděl v rohu pokoje a brečel nad Tebou....

18 názorů

FunThomas
15. 03. 2008
Dát tip
krabicové jsem měl jen s kofolou (to je dobré všechno :) ) Nemám je tu protože pár jsem jich z jistého důvodu odtud smazal a ty ostatní jsem chtěl vydat až v ucelené sbírce.. - bohužel jsem si ten sešitek kde jsem jich měl většinu někam založil a 20 je jich v háji.. takže sbírka nebude... ale pár se jich zachovalo, tak kdyžtak až se vrátím z koleje, nějakou ti pošlu (jestli budeš chtít)

Milly
14. 03. 2008
Dát tip
No, nemůžeš vědět..... Mbně chutnalo jen jedno krabicový- a o tom řekli ostatní, že je dost kyselý..- tak nevim.... :-D A proč tu ty lepší nemáš? .-)

FunThomas
14. 03. 2008
Dát tip
chutnalo... ;-) já taky jinak víno skoro nepiju... jsem spíš na sladké :) ..například... no, já je tu vlastně asi nemám.. ale možná by se nějaká našla.. třeba Sadista - i když je stará...

Milly
14. 03. 2008
Dát tip
Například? .-) Hm, to jsem ještě nepila. (by mě zajímalo, jestli by mi chutnalo, když jinak víno téměř nepiju :-))

FunThomas
14. 03. 2008
Dát tip
no, dík, ale mám i lepší... pil jsem rybízové víno ve skle.... a bylo dobré (i když jinak nepiju skoro nic.. =) )

Milly
13. 03. 2008
Dát tip
Tak tohle se mně líbí. No totototo, tos asi ještě nepil přírodní jahodový sirup ve skle- a rybízový.......... mmmmmmm........ a stejně -t-

hm, ale aj tak mi ten obraz k tomu nepasoval;)

FunThomas
18. 02. 2008
Dát tip
Usmátá: ostatní sirupy nestojí za nic :D

neviem, ten obraz citrónového sirupu mi tam nejde...;)

Smysl všeho jsou chipsy s kyselýma vokurkama na obratníku raka, ale jinak fajn

soňa
15. 01. 2008
Dát tip
***

FunThomas
13. 01. 2008
Dát tip
to řízek: smysl všeho jsou slzy - ty jsou přeci slané, ne? :)

Řízek
13. 01. 2008
Dát tip
nejdřív po sladku a teď rozchod po slanu... snad sem aspoň pobral myšlenku. Smasl toho, co máš na začátku mi ale totálně uniká,... yesterday po slakdku mně zaujalo víc.

FunThomas
12. 01. 2008
Dát tip
to medvídek: Dík moc, napadlo mě to jen tak, při čtení jedné smsky.... =)

Super!!! Trochu to na mě působí retro stylem - hlavně kvůli té limonádě a názvu,totálně vygradovaný závěr,tak,jak má být.. Trochu mě vadí ten začátek,něco mi tam přesně nepasuje - k tomu ostatnímu. Nebýt toho lehce pokaženého úvodu,asi bych to vrazil do oblíbených,ale na SUPERtip to je určitě *****

FunThomas
12. 01. 2008
Dát tip
jestli to není ironické, tak dík =) ..a vlastně i jestli je... =) aspoň něco :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru