Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak na nákupy

12. 01. 2008
0
2
623
Autor
Manely

Už jste byli letos v obchoďáku? Že jste to ještě nestihli? Tak pokud se máte aspoň trochu rádi, ani to nedělejte. Jestli jsou vám vaše končetiny milé v tom stavu, ve kterém se právě nacházejí a nechcete byt ušlapáni, pokousáni, poškrábáni či zfackováni, zůstaňte radši doma a počkejte si, až se všichni ti, co neodolali povánočním výprodejům navzájem úspěšně pozabíjejí a vy se pak budete moct neohroženě dostat do prázdných obchodů s ještě většími slevami, než byly ty, kvůli kterým měly pohotovosti v celé republice několik dní plno. Pokud však opravdu musíte do onoho blázince vyrazit ve špičce, protože vám děti doma pláčou a z hladu lížou stěny a okousávají rohy nábytku, doporučuji vyzbrojit se několika užitečnými rekvizitami a radami. Především si neberte nic cenného, lidé v nákupní horečce by ve vás mohli vidět chodící reklamu a mohli by se pokusit vás obrat. Dále si neoblékejte nic, co by z vás mohli lehce strhnout jako například čepice či brýle, nedoporučují se ani čočky, které byste mohli velice rychle ztratit, a proto je nejlepší dělat slepce. Je to výhodné z několika důvodů, vezmete li si dírkované brýle, lépe uvidíte, pokud vaše vada zraku není příliš veliká a jako správný slepec můžete mít s sebou regulerně slepeckou hůl, jež se velice dobře hodí při odhánění dotěrných důchodců, kteří jsou přesvědčeni, že slevy byly zavedeny jen a pouze pro ně. Na padouchy a zločince, zneužívající vaší domnělé vady ke krádeži, si připravte pepřový sprej, nevíte-li  jak na jeho výrobu, postačí silný vývar z měsíc nošených ponožek(pozn. Red. Delší doba nošení se nedoporučuje, vylidnili byste sice celý obchod, ale sami byste mohli upadnout do komatu a být velice lehce chyceni). Jenže co dělat, když veškeré pečivo je vyprodáno, po chlebech zbyly sotva dva kmíny a vy se bojíte vrátit domů, protože víte, že za dveřmi vás čekají hladoví andílci, kteří vás utlučou paličkou na maso, když přijdete s prázdnou? Lehká rada, zahrajte si na ubožáčka. Základem je najít vhodnou oběť, jejíž košík skýtá dostatečné množství požadovaného produktu, pak už jen stačí poprosit o pomoc s tím krásným velkým pomerančem, který se vám zakutálel určitě pod ten velký regál…možná pod támhle ten, nebo ten třetí? Když máte kýžené zboží bezpečně ve svém košíku, utíkejte, nejlépe, když se vaše oběť shýbá pro váš pomeranč. Máte li konečně všechno, zbývá jediné, prokousat se neskutečně dlouhou řadou u pokladny. Nejdříve zkuste prohodit pár dobře mířených rad o tom, že zrovna zlevnili pečená kuřata na 10 korun, případně že v té vedlejší frontě budou obslouženi jistě rychleji. Uvidíte, že fronta se podstatně zmenší, zůstávají jen ti, kteří vás neslyšeli, či jsou příliš otrlí. Pokud na ně ani podruhé nezabere hláška o levnějších kuřatech, zkuste začít pochrchlávat a pokašlávat a na poslední otrlíky budete muset chtě nechtě použít již zmiňovaný vývar z ponožek (doporučuji kolíček na nos). No a už jste v cíli, u pokladny nedoporučujeme dělat větší komplikace, pak už jen stačí se s použitím hůlky dostat k východu a máte vyhráno, děti hlady neumřou!


2 názory

StvN
13. 01. 2008
Dát tip
Ano, obchoďák je také vděčné téma, po tisící prvé. Navíc pořád ten tvůj afektovaný způsob, jak zveličuješ naprosto běžnou situaci, to je poměrně dost nesnesitelné a nečitelné.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru