Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KDYŽ BUDEŠ CHTÍT, MŮŽEŠ VŠECHNO

13. 01. 2008
10
13
2373
Autor
Lan

 

Prohlížela jsem si pohlednicový obrázek nedostižně snové krajiny. Maličkým prstíčkem dotýkala se vrcholků hor.

„Chceš tou pohlednicí projít? Umím to.“

Táta přeložil pohlednici v půli a začal pečlivě stříhat.

Pak tou pohlednicí opravdu prošel. A já vešla, okouzlená, za ním.

„Když budeš chtít, můžeš všechno…“ řekl mi táta.

Já mu uvěřila a on, když mi bylo dvanáct, umřel.

Já pak procházela všemi pohlednicemi, které poštou došly. I těmi, které nebyly adresované mně.


13 názorů

Některé věci jdou, ale jnak, než si člověk představoval. Skoro by se to dalo shrnout do tvrzení: Svět funguje jinak.

palino8
06. 02. 2008
Dát tip
to hej

silné*

reinka
16. 01. 2008
Dát tip
jdu to zkusit :o)))))))))))

Janina6
14. 01. 2008
Dát tip
Můžeš udělat všechno, ale bohužel většinou trochu jinak, než chceš... jako s tou pohlednicí. :-)

avox
14. 01. 2008
Dát tip
Když mi bylo dvanáct, začala jsem sbírat pohlednice...

R.P.
14. 01. 2008
Dát tip
ja som raz chcel prejsť cez rozum...a nič sa nestalo. mám ho rozstrihať?

papouch
13. 01. 2008
Dát tip
to je heskýýý mi když bylo 12 tak mi táta dal pár facek a řekl že mi kytaru nekoupí ,-)

Petrusha
13. 01. 2008
Dát tip
ono je fakt že ked chceš m§ôžeš všetko našťastie však v človeku existuje nielen pud sebazáchovy ale i pud nechcenia inak by to s nami dopadlo hodne na hubu

serp
13. 01. 2008
Dát tip
Myslím si, že to není pravda, že když budeš chtít, můžeš všechno. ale projít pohlednicí při troše snahy možná ano. :-)

Lan
13. 01. 2008
Dát tip
Právě pohlednice...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru