Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kýčovitá

14. 01. 2008
2
16
1502

Miloval jsem tě, srdcem celým,

doufal pro sebe, že ti to sdělím.

Pomalu uhnívá, ten kýč

- já řeknu "lásko" ty "jdi pryč".


16 názorů

Máš pravdu. Musím se ještě hodně učit, hooodně učit. :)

Pišto, co prosímtě je blbýho. Když má dospělej chlap inkontinenci? Když přijdeš domů a tvoje stará se líbá se svou kamarádkou? To sou takový jako předsudky, někde je prostě kýč na místě. Teda ne na špatným:).

To je otázka na šéfa...

Smetiprach
14. 01. 2008
Dát tip
no, nemyslím, že je to blbý... teda ne víc, než mnoho dalších... ale počkejme co řekne zbytek komis... :-)

Smetiprach
14. 01. 2008
Dát tip
pišto, kam zmizel Etický kodex? prej neexistuje... :-(

Nesmí být blbý.

Smetiprach
14. 01. 2008
Dát tip
kterému?

Jednomu z pravidel pro Ekzémky to bohužel odporuje. Ale pobavil jsem se, to ano:))

Smetiprach
14. 01. 2008
Dát tip
meloune jeden melounovatej, nejde o jev sám ale o způsob jeho interpretace... a pán není pán, je to jen obrázek...:-)

Prosímtě, podle mě to je vcelku běžně společenskej jev. Jako city, emoce, pocity a nemoce. Tak nevím, jestli není chyba u toho pána co si ničí klávesnici:).

Jezuita
14. 01. 2008
Dát tip
Jen abyste se shodnuli na uhnívání.

Smetiprach
14. 01. 2008
Dát tip
uděláme radost pištovi... a vůbec, není to náhodou ekzémek? já bych řekl, že je! :-)

Kdoví jestli to je nadhled:)...

neroušek
14. 01. 2008
Dát tip
Jo, dobrý je ten nadhled.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru