Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ztracena image

14. 06. 2001
1
0
614
Autor
Peer

Jen tak pro radost...pro ty co se jim libi jak pisu.Necekejte nic hlubokeho

 

Nesnáze s podnikáním

-          Šrajtofli sem!!!

-          Jestli si myslíte, že se Vás bojím, tak nebojím. Mám za sebou 16, noční. Ale jestli Vám to udělá radost, tak klidně střílejte.

-          Já Vám nechci ublížit…

-          Tak na mě přestaňte mířit. Můžu se posadit, hrozně mě bolí nohy…

-          Ne nemůžete si sednout, vy se přede mnou musíte třást strachy, já jsem ten známý lupič a násilník.

-          No gentleman zrovna nejste, ale kdyby jste se umyl, oholil a učesal, tak byste vypadal docela k světu. Nechcete mě pozvat na kafe, nebo na panáka?

-          Myslíte, že bych měl?

-          No rozhodně, jdeme. To, že mi pomůžete s taškami pokládám za samozřejmost i pro Vás, drsného lupiče. Vy asi nejste moc dlouho u řemesla… a vůbec já jsem Jiřina, jak se jmenuješ?

-          Já jsem František Nejezchleba, momentálně na volné noze.

-          To bylo furt v novinách tuhleto a támhleto a ty jsi zatím takový neškodný inženýrek na volné noze…

-          Naopak, já jsem zlý, strašlivý….

-          No, no, no…to už jsme si snad vyjasnili. Pozor na tu tašku, mám v ní sklo. Ježíši chlape, vy jste ale nemehlo, dejte to sem. Víte co, na to kafe zajdeme někdy jindy, jede mi autobus. Nemáte drobné na jízdenku, stačí pětku.

-      Vezměte si radši dvacet, prý zdražovali jízdné. A už se moc dlouho venku nezdržujte. Po městě se dneska potlouká úchylných lidí. Nikdy nevíte, zdali nečíhá právě na Vás. Mějte se …a slečno, můžu Vás o něco poprosit? Neříkejte jim, že nám bylo fajn, zkazil bych si reputaci. Sama víte nejlépe jak obtížně se buduje image


:--)

Verita
18. 06. 2001
Dát tip
líbí!! :))))


Astalavista
14. 06. 2001
Dát tip
Inu, všechny cesty vedou do Říma...Pobavilo...:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru