Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je čas spát...

15. 01. 2008
11
17
1489






Je čas spát
vždyť víš
jak snadno
nezapomínám
jen kolíbat se
verši
budu celé hodiny
než usnu

zabalím se
do svých pěti cípů
v každém jednu vzpomínku
budu ohřívat

a ruce rána
mě pak vytřepou
jak peřinu
do bílých vln











17 názorů

hmmm;o)nj, mokrej je člověk v suchý i mokrý, svět je nefér..:-D tak zatim

a já dnes byla v suché sauně ;) zato pěkně mokrá sem byla já :-)) paráda, ale jsem teď jak koťátko, jdu hajat... tak dobrou ;)...

:D Mno co si o mě myslíš? O:-) Mlha se zásadně odmetá do parní sauny, vesmírných mlhovin a "MLHA se hlásí..." leda jestli máte pod hladinou parní sauny, tak pak možná tam kus tý smetený mlhy je;-)

jj, sem tam se to u hladiny nebo i u dna zamlží ;) Jestli ty ji k nám nesmetáváš!? :-))

Dneska to není úplně ono, rozmést mlhu dá práci:-( Je někdy mlha pod vodou, madam hvězdice?:)

palino8
17. 01. 2008
Dát tip
pekné

díky pane Zametači ;) jak se dneska zametá? :-)

To máš dobrý, zabalit se do cípků a spát:-) a nezametat:D Pěkný:-)* to Honzyk: mno myslím že je to holka a tak se nemůže menovat Filip, a chlap navíc může být šesticípej:D... ale ten by asi teda byl tutově pěticípej... ale stejně by mě zajímalo jestli mají stranicky dovoleno chodit třeba po modrý značce... teda jestli zrovna neplavou v moři.. nebo na dně:-x.. no nic, omlouvám se:-) prach čeká...

Smíšek:-)
16. 01. 2008
Dát tip

Honzyk
16. 01. 2008
Dát tip
...odchazim do posilovny, koukam, ze temne sily nespi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DDDDDD

Honzyk
16. 01. 2008
Dát tip
.vysvetleni: .je cas spat, rekl Greby a povytahl si pyzamko s peticipymi hvezdickami a medfitki.)))...a pak hups , a Zuzka Rujbrova naseda na belouse, aby zvolala, "Na parlament, dolejsove moji!ů...vsAK MY SI TE POHLIDAME, ZAKLUKLENA greby!"

Honzyk
16. 01. 2008
Dát tip
no, a zýase zadna sranda.))))))))))

ale jdi s agitkou Honzyku ;) když rozkročím nohy, upažím ruce trochu do stran a napřímím hlavu, taky mám pět cípů ;)... někteří chlapi mají dokonce i šest ;)... a navíc ;) díky všem ;)

Honzyk
16. 01. 2008
Dát tip
pet cipu...? Agitka.? No totok!!:DDDDD ...nezny to je, a ja jsem nakej rozhozenej, ale neplacu, smrk...*

Milly
15. 01. 2008
Dát tip
Tak tahle jo... s náladou....... * -t- (jen ohřívání v moři skřípe)

Ó
15. 01. 2008
Dát tip
...pěkňoučká...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru