Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Choroba lasky

16. 01. 2008
0
0
429
Autor
bella2828
Zamkla som skrinku a bežala som za kamoškami. Rozhodla som sa napokon,že ich nebudem cakat a pojdem radsej sama,pretoze som sa ponahlala na anglictinu. Obratila som sa, aby som ich pozdravila .ked som uz bola pri dverach otocila som sa a uvidela som jeho nadhernu tvar. Myslela som si, ze som v nejakom sne, krasnom sne,z ktoreho sa mi nechce prebudit. ,,Co tu...?“odtiahol ma od dveri a dal mi pusu, na ktoru nikdy nezabudnem. Usmiala som sa:,,Co tu robis?“ ,,Isiel som ta hladat a ako vidis tak som ta nasiel.“ ,,Myslim,ze si to nemal robit,“kracala som dalej. Dobehol ma a povedal:,,Preco?“ ,,Pretoze si za mna vymeskal zo skoly, a mas dievca!“ ,,Uz nie.Rozisiel som sa s nou.Myslim,ze som nerozmyslal.“ ,,Odkedy si tu?Urcite ti uz musi byt zima!“ ,,Od siedmej, aby mama nic nezistila!“ ,,Chces mi tu zamrznut?Pod so mnoupojdeme ku mne domov.“ Po ceste sme sa rozpravali o nas dvoch.Vo vytahu som premyslala...teraz brat nie je doma,takze do nas nebude vrtat.odomkla som byt a vyzliekla som si bundu. ,,Das si caj?“ ,,Ano, dakujem.“ Chytila som ho za ruku:,,Ukaz mi celo. Zdas sa mi nejaky horuci.Chod si lahnut na moju postel.“ Po dvoch minutach som prisla aj s cajom do detskej. ,,Ako ti je?“ ,,Uz lepsie.dakujem.“ ,,Napi sa.“ ,,myslis to vazne?Pretoze pred mesiacmi si bol rozhodnuty,ze ju mas ete rad.“ ,,Ano myslim to vazne..“ ,,Myslim,ze si stale viac a viac horucejsi.Mal by si zavolat rodicom .“ ,,Aby ma zabili?“ ,,Ale tak ci tak,by na to urcite prisli.A nemozes byt u mna vecne.“ ,,Tak dobre .“ ,,Donesiem ti mobil.“ Doniesla som mu mobil a pobozkala na celo:,,Lubim ta.“ Sadla som si na zem vedla postele a hrala som sa s jeho vlasmi. ,,Neuvedomil som si o co prichadzam.“ ,,A o co?“ ,,O milu babu, ktora by nemala byt sama a ktoru lubim.“ ,,A ja som prichadzala o skveleho chalana, ked som si pisala na nete s tymi magormi.“ Crrn. ,,Idem otvorit.“ Pomaly otvaram dvere:..Dobry den.Simon je vizbe.“ ,,Co tu docerta robis?“Este si mal byt v skole!“ kricala nanho jeho mama,zatial co jeho otec stal vo dverach a mlcal.Ked uz stali vsetci vo vytahu,jeho mama ku mne podisla a povedala: ,,Neopovaz sa s nim uz stretnut,pretoze to za teba vymeskal zo skoly.rozumies?uz sa s nim nestretnes!“ Zatvorila som dvere a rozplakal som sa. Sedela som na zemi opreta a plakala som. Prisahal som vsak,ze onho budem bojovat,tak sa predsa teraz nevzdam!!
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru