Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lotosovy kvet

20. 01. 2008
4
17
1202
Autor
Lizaaklarka

Lotosovy kvet

Byla jedna Japonecka

Zila v Japonsku

A byla soucasti Japoncika

Japonecka mala

Chodidla mela jako klicku

A sal kolem boku se ji vlnil do rytmu balalajky

Japonecka mala zila jen z ryzove mouky

a mela jen tri zrnka tolerance...

Jednoho dne sla okolo barky s rybami

a dostala chut na rybu.

A rekla si, ze ke trem zrnkum prida jeste jednu malou kostricku.

Ta se ji zasekla do vajecniku

a z Japonecky se stal vajecny konak.


17 názorů

Honzyk
21. 01. 2008
Dát tip
...to vam chvalim..))

Lizaaklarka
21. 01. 2008
Dát tip
liza s klarkou zeny jsou svy vajecniky milujou

Honzyk
21. 01. 2008
Dát tip
mnme prislo silene, ale silene nahodily a nezensky "to" vajecniky - vajecnej konak....)))---v SAMA DOMA RIKALI, ZE VAJECNIKY ZENA MELA BY SI CHRANITI!!!!

pozorovatel
21. 01. 2008
Dát tip
jako vzhůru nohama?:)

Lizaaklarka
21. 01. 2008
Dát tip
Jsi-li mrzak nevadi, ortoped Ti poradi. Krades-li cizi dila, pak mas dusi netopyra.

pozorovatel
21. 01. 2008
Dát tip
nedělej si srandu z toho, že jsem mrzák!

Lizaaklarka
21. 01. 2008
Dát tip
pozorovateli..porusujes autorska prava...napsala liza a klarka..kdo to dilo ukradne, tomu ruka upadne...

pozorovatel
21. 01. 2008
Dát tip
ano, napsal jsem to *

Rajmund
21. 01. 2008
Dát tip
Zajímavý případ,.. autor, o básni nemluvě

Honzyk
21. 01. 2008
Dát tip
...autorka narvana empatii, to se hned tak nebvidi...ale ten vajecnak...!.)))..My sme ho jednou , mi bylo asi sest a tomudle nevim esi bych rozumel...)...ukradli babicce ze spajzu, vypili cely a s kamosem dostali hotrecku...z tech tvych textu mne taky mdloby vochazej, ale taky zacatek dobrej, ja si tipuju, ze todle nejakej recesista nadrzenej, treba pozorovatel by moh napsat, koneckonmcu pasoval mne na svyho mluvciho, tak mu posleme avi...ze by todle psala divenka krehka, uberiti pretezko.)))

evelinne
21. 01. 2008
Dát tip
tak to jde mimo mě :-) vlastně ai nevím, co ěmlo být řečeno a jestli něco řečeno bylo. Závěr je opravdu překvapivej,ale až divnej...asi jsem na jiný věci, tak třeba jindy :)

moorgaan
21. 01. 2008
Dát tip
a mě bylo pořád divný, proč mám po vaječném końaku vždycky šikmé oči.-))..

Lizaaklarka
21. 01. 2008
Dát tip
dekujeme:-]]]]

marně hledám něco, co by bylo hodno hlubší kritiky...a jde mi to těžko, protože samo to dílo nijak hluboký není a na čtení je poněkud nudný, přestože ten závěr je, když už ne nic jinýho, zvláštní, ba až dost divnej :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru