Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Komunismus...

21. 01. 2008
3
11
1184

Protože J. Pelc patří mezi mé oblíbené české autory, ukládám si sem i tento citát, o kterém se dá dlouze polemizovat. Co vy na to?

Komunismus je špatná kopie fašismu.

 

(Jan Pelc: …a výstupy do údolí)


11 názorů

Podle mne jakýkoliv politický ismus může odejít v klidu do hnoje. Musel bys přeměnit lidi, aby vznikl ideální stát, Thomase Moora a ideální neposkvrněná vládá očima Macchiavelliho.

A.H.
25. 03. 2009
Dát tip
rozhodně jsi nahodil dobré téma na debatu. *t*

A.H.
25. 03. 2009
Dát tip
ačkoli měl komunismus své klady i protiklady, rozhodně bych ho nesrovnával s fašismem.

neopakuješ, říkáš to tady poprvé, pokud mě teda oči neklamou

Opakuji, je to výrok postavy z románu, z něhož si autor stejně jako Irvine Welsh i Jan Pelc dělá legraci.

moorgaan
21. 01. 2008
Dát tip
nejdriv byl feudalismus,pak kapitalismus,pak bolsevismus,pak nacismus,fasismus,cosialismus,/komunismus se nekolnal-zkolaboval driv nez mohl zacit/,nyni je terorismus a urcite prijdou dalsi -ismy..

neroušek má pravdu, ideologie komunismu vznikla dřív, fašismus je mladší (můžu to podložit klidně datací :) )

A je to tak? nero?

neroušek
21. 01. 2008
Dát tip
No spíš obráceně....fašismus je špatná kopie komunismu.....protože fašismus byl větší teror přeci jenom.......a komunismus byl dříve...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru