Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Líná

22. 01. 2008
2
11
1848
Autor
Lan

Nemusím jen snít svůj sen o jednom ze všech svých možných životů. Můžu ho žít.

Můj osude, myslím, že v Tebe nevěřím. Přes všechny nenáhodné náhody, nikdy jsem v Tebe neuvěřila. I když je to tak snadné.
Nemůžu tedy svalovat na Tebe svoje viny. Nemůžu Ti v ničem blahořečit.
Protože Ty mě nemáš ve svých rukách. To já Tebe tam mám.
Můžu si Tě měnit podle svého, když mám dost zdravých sil. Vím to.
Jenomže na to jsem já moc líná. To jen proto nechávám volně plynout čas.


11 názorů

tak jsem nakonec domů nejel :-) vracím se...

Lan
10. 12. 2010
Dát tip
Vrať se, Něžný...

škoda že nemám dost času na to, přečíst tě teď celou... ale já se vrátím.. :-)

avox
26. 01. 2008
Dát tip
Určitě by to každý zvládl, dokonce možná i líp, ale prostě to každého nenapadlo, ačkoli jde o otázku, kterou si myslím klade většina. A někdo bojuje a jiný rezignuje... Tak to vnímám já. chyba je opravena, takže ochotně přidám i tip :-) */

Češko, to že dílo má význam pro autora, to se už celkem logicky předpokládá, pokud tedy autor není pomalu robot, který chrlí jednu dokonalou báseń za druhou a už se nad nimi ani nepozastavuje. ...takže to, že pro mě není zas tolik podstatné slyšet, že dílo má význam pro autora, bylo myšleno především tak, že s tím už automaticky počítám já tady hledám především díla, která mě dokážou něčím obohatit, něčím mě zaujmou a podobně...ale tvoje dílo, nezlob se, nic takového pro mě nesplňuje...neshledávám na něm nic zajímavého, protože jsem přesvědčená, že tohle by zvládl napsat každý

Lan
23. 01. 2008
Dát tip
Bezprizorný...zapřemýšlej i o své kritické otázce. Myslíš tedy, myslíš tedy docela vážně, že bych se, začnu-li psát, měla /taky docela vážně/ zamyslet na tím, jaké bude mít mé psaní význam pro Bezprizornýho? Hledajícího kvalitní díla? Myslím, že pro psaní JE podstatné, aby mělo význam pro toho, kdo ho píše. To vnímám jako předpoklad toho, že si ho najde i někdo další, kdo se zamýšlí stejně. Promiň, ale ta Tvá kritika mi přijde tak trochu jak vystřižená z Rudého Práva v době totality.

avox, především myšleno pro čtenáře, který si chce přečíst alespoň trochu kvalitní díla :)

palino8
22. 01. 2008
Dát tip
za obsah

:)

avox
22. 01. 2008
Dát tip
Protože i jiný (líný) čtenář se v tom může najít a probrat se a vzít osud do vlastních rukou? :-) Jen prosím, oprav ve 3.ř. "vinny" na "viny"...

přemýšlím o tom, jaký význam má podobné dílo pro čtenáře (nechci slyšet, že má význam pro tebe, to pro mě jako pro čtenáře není zas tolik podstatné)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru