Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

moje krajina

22. 01. 2008
4
6
801
Autor
archie

moje vnitřní krajina panenská země

kam lidská hnáta dosud nevstoupila -

 

lesy lemující křivku skal

a pod nimi zpěněná

                                     bouřící stuha řeky

 

vysoko na obloze černý bod

kroužící

               soustředěné oko mořského orla

 

moje vnitřní krajina panenská země

hluboko v minulosti -

 

dávno před Adamem

jeho ustavujícím pádem

 

 


6 názorů

jo, asi máš pravdu, že to tak lze - tím, že jsem si to nedokázala vysvětlit, tak mě to trochu rušilo už je vše v pořádku; ano, už jsem setřela prach a potřebovala jsem si trochu odpočinout:)

archie
22. 03. 2008
Dát tip
tím "odsazením" jsem chtěl vyjádřit pomlku mezi kroužící a soustředěné oko mořského orla, ale ne zas tak velikou, proto jsem to na řádku "posunul" aby to jakoby navazovalo, je tomu trošku rozumět?? :) úklid?... mno jo, nezávidím ti :)

nedokážu si poradit s verši, které jsou graficky zvýrazněné - ne co se týče obsahu, ale hledat klíč, proč jsou jinde a nebo to nechát být...jinak je tvá krajina krásná; líbí se mi, že "tvoje vnitřní krajina" není přelyrizovaná, idealizovaná - ono to totiž má takhle větší účinek, šmrnc pro čtenáře, že chce (chci) poznávat dál a dál, prostě osobité tak a měla bych jít luxovat:)

Santi€
22. 01. 2008
Dát tip
vysoko na obloze černý bod kroužící soustředěné oko mořského orla

archie
22. 01. 2008
Dát tip
ideálně :)

Abi
22. 01. 2008
Dát tip
Něco mezi Aljaškou a Chille?:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru