Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stíny dětí květin

23. 01. 2008
3
5
1824
Autor
Lan

Bloudili jsme šedým městem a nedokázali rozeznat půvab té šedi.

Jdeme po nábřeží za jedním z nás. Nikdo se na nic neptá.

Secesní činžovní dům. Komůrka pro služky. Byt. Vyšší, než širší. Na rozloženém gauči spí pod péřovou duchnou stará žena.

- Jeníčku?

- Spi babi. Mám tu kamarády.

Přehodí přes ženu těžký přehoz s vytkanými pasoucími se jeleny.

Žena  se přisune blíž ke zdi. K dalším tkaným jelenům. Připíchnutým na zeď obrovskými napínáčky.

Šest lidí sedí na kraji té jediné postele. Neopírají se. Kouří levné cigarety. Nechávají kolovat lahve levného vína.

Až do rozbřesku.


5 názorů

Ostrich
18. 11. 2010
Dát tip
Jak kousek filmu z šedesátých

avox
26. 01. 2008
Dát tip
chudák babča, pasivní kouření je horší než aktivní a jí tam hulilo šest lidí, brrr! Promiň, ale co řešilo těch šest až do svítání? Je to nedokončené, řekla bych...

palino8
23. 01. 2008
Dát tip
neviem... nevidím pointu... svitanie nie je pointa.

prológ je krásny a ten príbeh je taký smutný...z oboch hľadísk...

neroušek
23. 01. 2008
Dát tip
Co dodat,je to dobré,básnířko!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru