Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zlatistý mok

24. 01. 2008
3
7
860
Autor
ironst

inspirováno (ne ve všech detailech) jednou historickou fotkou v restauraci v Praze, schválně jestli někdo pozná kde, jestli někdo navštěvuje stejné místo jako já :)

Řady sudů dřevěných

Bednáři se pilně činí

Váhat nesmí žádný z nich -

Zákazníci už jsou chtiví

 

Ani mistr sládek neví

Kde mu vlastně hlava stojí

Malé mušky nepokojné

Víří kolem v hustém roji

 

Žebřiňáky už se řadí

Koně živí, až je běda

Kopyta jim bujně tančí

Však uspěchat se nic tu nedá

 

Nad vším urputným tím shonem

Pivovar se hrdě tyčí

K nebi komíny jak prsty

Ukazují, dýmem syčí

 

A jak dřív činil, tak stále bude

Radost lidem vnášet v líce

Bůh zachovej nám navěky

Královský pivovar - Krušovice


7 názorů

ironst
29. 01. 2008
Dát tip
to by pak zvukomalbne nesedelo, kdybych to vynechal :) proc myslis, neublizuji? no je fakt, ze na reklamni slogany nemusi byt clovek moc chytry :)

Koďas
29. 01. 2008
Dát tip
Z věty "Koně živí, až je běda" bych vynechal slovo "je". Jinak se na ten obraz musím kouknout. Nejsem si jistý jestli ti ty Krušáky neubližují :-) Ale básnička se mi líbí. To poslední zní jak marketingový slogan. Nemrhej talentem v současném zaměstnání :-)

ironst
28. 01. 2008
Dát tip
no castecne, pivovar a sudy na ni byly :)

reinka
26. 01. 2008
Dát tip
To popisuješ fakt fotku?

Honzyk
25. 01. 2008
Dát tip
jasn\y!!))))))

ironst
25. 01. 2008
Dát tip
ja si na nejak zvyknul a docela mi chutnaj :) ja ti to pak prozradim, kde to je, ale jeste ne, treba se jeste nekdo zapoji do teto tipovaci souteze :)

Honzyk
25. 01. 2008
Dát tip
..no, krusky jsou udajne nejvetsi sragora...ale ja je piju taky...Holesovice..? ne, tam byl pivovar zrusenej snad, tak snad na Smichove nekde...bych si tipnul... ---ale ty pivni musky sou teda pekny svinstvo, nekecam, rikal tady jeden znalec...tady na Zizkove jede hlavne gambac, sem tam Plzen, Krusky ale tajky..))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru