Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Temno s námi

25. 01. 2008
3
5
526
Autor
Hunter

 

Jak rád tu nejsem 

 

Ocelový háj

pokroucených neonů

&

tichý vzlykot andělů,

doznívající v krvi

nočních rytířů

 

Lamentující žena

nad mrtvým dítkem,

jež touží psát

ostřím nože

na hřbet jednorožce

  

Zástup mužů

chtíčem sžíraných,

tlejících u výkladních skříní,

kde děvky s ďáblem tančí

v sametových střevíčcích

&

rubínem na prsou

    

Bezedné šero

znavených dnů,

hřmících vztekem

nad nicotou nás,

dětí světla,

dobyvatelů,

vrahů nevinnosti

         

Duše svědectví,

hrůz bytí

ve špíně ulic

námi zplozených

                     

Přijď si pro nás,

jsme připraveni...


5 názorů

Hunter
26. 01. 2008
Dát tip
Děkuji za přivítání..

Ono s těmi symboly to asi nebude tak jednoduché...každopádně bych neřekla,že symbol jednorožce je nelogický,VŠECHNO má svoji logiku, jen ji člověk musí najít. A to možná bývá na takovéhle, skoro bych řekla symbolistické poezii to nejkouzelnější. Každopádně se mi tahle básnička moc líbí, je taková nádherně snová, to je mi moc blízké. P.S.: Vítej na Písmáku:-)

pozorovatel
25. 01. 2008
Dát tip
nevim ti nikdy jsem podobně fantaskní poesii s anděli a jednorožci nečetl, mám trochu odpor takže bych se radši zdržel komentáře "Lamentující žena nad mrtvým dítkem, jež touží psát ostřím nože na hřbet jednorožce" tady např. nechápu výskyt jednorožce.. asi symbol, ale proč takovej symbol...

Paulart
25. 01. 2008
Dát tip
Abych Ti pravdu řekla, jsem tolik ponořená do haiku, že jsem ztratila cit pro symbolismus. Je to hodně expresivní, takové až neskutečné, jako když se stíny a chmury pozvednou ke skutečné existenci, nad mrtvými dětmi či ve výkladních skříních. Škoda, že můj taťka (Darmo-šlap) je mimo mail, on by Ti možná poradil. Ale tip Ti dám, pro to nasazení :-).

moorgaan
25. 01. 2008
Dát tip
tady se zdrzim vtipu, a udelim nekolik tipu /***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru