Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ozvěny

27. 01. 2008
3
6
729
Autor
Smeták

můj momentální stav

prošlapané stopy v roztaveném betonu

pes právě močí na obrubník

ty jdeš kolem a směješ se tomu

a pak jen letmo pohodíš hlavou

a tvůj pohled vyjadřuje nedostupnost

 

když jsem to viděl

nemohl jsem zapomenout

že žiju

asi zase budu přemýšlet

a pak stejně zjistím

že listí musí padat dolů

a déšť musí padat dolů

a vítr si dělá co chce

 

asi se projdu po hromosvodu

a udeří do mě blesk

a ty se zase budeš smát

skrze rozmazanou rtěnku

proč mám pozorovat déšť?

 

mozek mi buší o okraje hlavy

celej se třesu

mám v žaludku oheň

a v žilách štěrk

dolů se snáší peří

a na něm tvůj smích

vlastně ne


6 názorů

Smeták
27. 01. 2008
Dát tip
hehe, hezký...no tak trochu nechápu co mi chceš říct. Ta báseň je osobní, ale neřekl bych že v tom nebyly ty myšlenky, který jsem měl zrovna v hlavě. A pokud tě mé myšlenky nezajímaj, tak to nečti, dík.

Dero
27. 01. 2008
Dát tip
Primitivní (tím není myšleno hloupé, nýbrž "první, které přijdou na mysl") metafory jen podtrhují přímočarost textu. Kde je ta poezie? Co víc jsi ukryl do těch veršů, než co říkáš samotným názvem textu? Především závěr první strofy mi přijde až absurdně osobní, jako bych četl tvůj deník. Nechci číst tvůj deník. Nechci číst dopis, který oné dívce nikdy nepošleš, chci číst tvé myšlenky, opravdové pohnutky. Chci, aby mě uchvátily formou, která mi naznačí, že tvoje každodenní potíže se nijak neliší od každodenních trablů mých či kohokoliv jiného. Roztrhni bolest od své ušláplé duše a právě jen tu bolest zakóduj do veršů. Potom a jedině potom se nebudu stydět si ji obléci, když nebude páchnout tvým duševním potem.

Smeták
27. 01. 2008
Dát tip
jasný

Spontánní.Radím,abys počkal,až přestane pršet :-) PS.: Sorry,že sem to zkopčil,ale tak nic jinýho mě momentálně nenapadá..

Kaos
27. 01. 2008
Dát tip
hmm, něco v tom je.. *t*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru