Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

=

18. 06. 2001
10
0
1289
Autor
fortune

=

=

Dnes se spolu budeme procházet. Budu vás držet za ruku a dívat se z vaší hlavy. Mám oči kašpara a vaší neznámou duši. Dnes se budeme jen procházet. Ostatně se důvěrně známe, proto si můžeme dovolit přepych času. Pod nohama máme písečné moře. Jsme žlutí. Půjdeme k venkovskému učiteli, já a vy. Město bouří a signálů. Teď nerozumíte. Ještě před chvílí jste rozuměli, ale už bylo třeba se opět probudit. Svá slova slyšíte právě z tohoto místa. Nejsme tu úplně sami. Blížíme se ke stěně, kterou jste nečekali. Kýchněte a zavřete oči. Toto stéblo čeká jen na vás. Zlomte ho. Čím to uděláte, máte snad místo nehtů platinové břity? Ta rostlina je z tisícileté oceli. Ještě se můžeme vrátit. Z novin vytéká krev a čeká pod prahem. Dal jsem vám první návrh. Nemusíte se usmívat, raději popište svůj stud. Strčili jsme ruce do klubka hadů. Kdybych řekl, že pod jejich jazyky čekají jakési perly, zalíbilo by se vám to. Proto to neřeknu; příliš vás miluji.

 

 

 

 

 


Olina
26. 06. 2003
Dát tip
************************

Nuitík
07. 11. 2002
Dát tip
oooo, a bude fortune pokračovat? mi se tohle mysterium líbí...fakt že jo*

olivierek
08. 10. 2001
Dát tip
Je to strašně zajímavý a zvláštní tudy jít.

Ribi
08. 10. 2001
Dát tip
tento štýl mám rád...hermite

Danny
25. 06. 2001
Dát tip
trochu nekompatiBILLní, afšag zajímavý. Krev z novin evokuje oběti válek, o kterých se v těch plátcích píše. TíííP

Wopi
22. 06. 2001
Dát tip
jo jo, tohle mi nějak uteklo... *

Matyjustin
18. 06. 2001
Dát tip
Zvláštní - zkus to psát pod sebe? nebo nad sebe - nebo mě radši vůbec neposlouchej ;-) - Ť

hermit
18. 06. 2001
Dát tip

rire
18. 06. 2001
Dát tip
* chjo, tady se vrátím

Verita
18. 06. 2001
Dát tip
........

Vio
18. 06. 2001
Dát tip
Poesie se od prózy liší např. způsobem grafické úpravy. Tohle mi báseň nepřipomíná.

.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. I*I super. . .

dablik008
18. 06. 2001
Dát tip
basen to asi...neni...teda urcite ne...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru