Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdo vlastně jsi?

01. 02. 2008
3
7
1641

Každý jsme krapet divní, těch normálních je třeba se bát. Je to pár rozdílných lidí, jejichž řeč je oz- načena samozřejmě uvozovkami. Jde tu jen o experiment, tajemstvích, která neroztrubujeme kolem. Můžete to brát jako myšlenky, ale kdo doopravdy jsme? Jednu tvář sebe sama jsem ukázal. Jaká to je tvář? inteligence, sečtělost anebo názor ze všeho, co jsem poznal, viděl a slyšel?

„Kdekdo rád čte o vraždách a o sexu,
sledovat telenovely nikdy nesnesu.
Miluji, cynismus, ironii, černej humor,
nikoliv však manželství a jinej tumor.“

“Mám ráda květinky, zvířata a děti,
další věci už nemám na paměti.
Dělá se mi blivno, když vidím mrtvolu.
O nechutnostech nerada slyším u stolu.“

“Lidi jsou nudní, chovají se jako buňky,
když se bojí, schovají se do špeluňky.
Jsou to nudné živé terče, neumějí žít.
Nejlepší je to s nima, když je můžeš přizabít.“

“Mám takový problém, rád vidím živé tkáně,
lidský řev a tělo a dýku v řezné ráně.
Pomalu je upálit nebo stáhnout z kůže,
maso je rudé, umírající vypadá jako růže.“

Každý jsme krapet divný, je to fakt,
kdekdo se bojí čistokrevných pravd.
Těšíme se z blbostí, nedávajíc smysl.
Aby byl člověk šťastný, a občas by něco riskl.


7 názorů

Honzyk
02. 02. 2008
Dát tip
... "tajemstvi"...v prologu hod si : vypada blbe....jinak prolog , myslim, az moc silny bujon....vecne kladene filosoficke otazky... ...to pismo je fakt k nasrani, ale treba, a to se ptam, chce autor(/ka/, abychom cetli pomalu a s namahou?..))) ESI JO, JE TO PEKNE FIKANY .....a bezohledny!)))... .........ale ty rymovacky by nezpival, sorac, ani chlap, notorik, kterymu se tady na Zizkove rika " Lidice", nekecam ,--- zpiva texty primo z hlavy tak, jak mu lebkou prochazeji.... ---k tomu, kdyz neni moc vozralej, hraje na harmoniku...zivi se vopravovanim elektrickych spotrebicu: spravi fakt vsechno, uplne vsechno, co se elektriky tyce... ---a "Tesime se z blbosti, nedavajic smysl" je teda nevohrabany, az to dverma triska..."nedavajic" vztahuje se, jak gramaticky lozeny, k lidem, ale ty myslis zrejme BLBOSTI-...? ... jinac teda jakejs pokus o manifest, pod kterej bych se ale nepodepsal..---))... ... a dovolim si avi "spolupostizenym":))))..se nenaserte, sim... treba "jehlas pichlas" hodi do jiny formy: voci jsou dulezity...a jak:)))

Jade
02. 02. 2008
Dát tip
hm, takova uderna temnota:) ale nezni to uplne prirozene. maso rude, umirajici vypada jako ruze. fakt jo? a neni to tam nahodou jen kvuli rymu s kuzi?

reinka
01. 02. 2008
Dát tip
s tebou bych na rande nešla.....asi.../*

Nerouši, jde jenom o efekt naší temné duše. Líp mi to nešlo.

moorgaan
01. 02. 2008
Dát tip
jako buňky ze špeluňky pustíme se do meruňky jeden panák, druhý panaák... nevydrží ani Hanák...

neroušek
01. 02. 2008
Dát tip
Jéžíš,vyhoď tu černou...z toho čtení bolej oči...fakt!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru