Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podpolštářová tajemství

01. 02. 2008
5
8
1242
Autor
anula16

Alespoň z mého pohledu je to z úplně jiného soudku než jsem psala dosud.

„Já mám ponožky položený vedle polštáře.“

Smích.

„A proto se ti tak dobře spí, viď?“

 

Když jsem to ve čtvrtek pronesla, ani jsem nečekala, že se to rozvine na velkou debatu. Vlastně to začalo kamarádčiným vyprávěním, že si musí skopat jednu ponožku, že jí pak je akorát a jinak neusne.

A já, protože nemůžu nikde chybět, jsem skromně pronesla, že ponožky mám zásadně vedle polštáře. Kdybych v nich spala, tak by mi bylo teplo, ale kdybych vylezla z postele bez nich, tak mi zase bude zima. A proto je mám tam, abych si je mohla ještě pod peřinou oblíknout.

Výbuch smíchu.

Spolužačka dosud tiše sedící za mnou se mě zastala: „No co, já je mám pod polštářem!“

„Pod polštářem já mám jen knížku,“ prohodila spolusedící.

„Já tam mám noční košile. Čtyři - teda vlastně tři - v tý čtvrtý spím,“ ozvala se další spolužačka procházející okolo.

Ti, co pod polštářem nic neměli, argumentovali aspoň tím, že tam mají další polštář. Nebo aspoň kapesníky. Každý tam přeci něco má.

 

Když už nic, tak matraci.

 

A na čem spíte vy?


8 názorů

Papaja
15. 08. 2011
Dát tip
*

sidonia
23. 12. 2009
Dát tip
ano, mile. dost mile na tip, rekla bych.

pété
07. 10. 2008
Dát tip
:)jo, je to docela milé. za to tip

Dáša
26. 03. 2008
Dát tip
já spím zásadně bez ponožek ;o) pěkné ...

Rajmund
02. 02. 2008
Dát tip
Na polštáři nebo dvou.Žádné věci si tam nedávám, jenom se občas s manželkou hádáme, kde je polovina lože( prej jí tam furt v noci lezu).

Ay´Le
02. 02. 2008
Dát tip
ja spim zasadne bez polstare:)

Dero
02. 02. 2008
Dát tip
To skutečně záleží na tom, jak se den předtím vydaří nebo ne. ;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru