Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Po životě ....

22. 10. 1999
0
0
171
Autor

Jen pro silné nervy :-)

Nemocnice, nechutná směsice pachů vseho druhu. Jen jsem si čichl a…. …..bylo mi zle! Chodba předlouhá, tmavá spoře osvětlená, dveře těžké, od márnice. Jen jsem prošel, ještě jsem nevešel a …. ……bylo mi zle! Velká lednice, zima a chlad. Lidská těla ležící, bez ladu a skaldu, na hromadě jako dobytek. Každé má napsané na noze číslo. Jen jsem to uviděl a …. …..bylo mi zle! Stoly kovové, vnitřnstmi načichlé, jako stoly v řeznictví. Pitevna nechutná, místnost je docela. Stačil pohled na otevřená těla a …. ……bylo mi zle! Rakev z katafalku, vjíždí do pece. Plameny plynové šlehají ve vysokém žáru. Rakev hoří jako papír. Tělo se zmítá, jako v křečích. Je to jen tanec, na počest ohni. Lebka vybuchne přetlakem, mozek se rozmázne a přiškvaří na šamotovou zeď. Tohle jsem viděl, díky své blbé zvědavosti a …. …..bylo mi strašně, …..strašně zle!!! Co zbude nakonec, jen hrstka popela z celého slavného člověka. Dodnes toho lituju, že jsem byl nechutně, hloupě zvědavý. Mohl jsem žít v iluzi o krásné cestě po smrti. O cestě do pece, O cestě na hřbitov. Nemusel jsem vidět to špatné zacházení a nechutnosti okolo lidských těl. Nemuselo mi být…. ….. strašně zle! ….. a velmi smutno!
Rustek
25. 02. 2000
Dát tip
Silny zazitek, tomu verim. Jedna znama pracovala v krematoriu tri roky a to "jen" preparovala vnitrnosti a dodnes chodi kazdy tyden k psychoanalytikovi a trpi neurozami...Bylo mi zle...hnusny sviravy pocit v zaludku, ktery se razem roznese do celeho tela a pote zachvati dusi...udalost...At zije jean Paul Sartre!

slavek
27. 10. 1999
Dát tip
Vím že to co řeknu bude znít dost cynicky, a prosím snažte se to tak nechápat, k tělům druhých bych se choval s úctou, ale co se stane s mým tělem po mé smrti, je mi srdečně jedno. Třeba jej nasekat na malé kousky a nakrmit vrabce. Alespoň užitek :-)

Nalim
22. 10. 1999
Dát tip
Vážně jsi to viděl - s tím vybuchujícím mozkem se mi to líbí (asi bych to netvrdil, kdybych to viděl na vlastní oči).
Jeniná připomínka, než to hodíš na písmáka, přečti si to po sobě, ať tam není tolik hloupých gramatických chyb.

Kloucek
22. 10. 1999
Dát tip
Jestli chceš správný horror z nemocnice,
přečti si Jiřího Wolkra Baladu z nemocnice.

Count
22. 10. 1999
Dát tip
Asi není krematorium jako krematorium. Já znám místo, kde se opravdu s úctou starají o poslední odjezd.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru