Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

První a poslední

02. 02. 2008
0
10
701
Autor
Sheeni

Chci být Tvou první a zároveň poslední kapitolou. Nikde není psáno, co musí být mezi tím..

„Psst“položila mu prst na rty. Neodolal a něžně do něj kousl. Miloval její pohled když ji něčím poškádlil.

Usmála se na něj a chytla ho kolem krku. Pocit, že jsou si nablízku ji uklidňoval a vzrušoval zároveň.

Chytil ji do náruče. Se svými pevnými pažemi neměl problém. Divoce ji odhodil na postel a umlčoval její protesty hlubokými polibky.

Její tělíčko zkrotlo a poddávalo se erotickému náboji této chvíle.

Toužila po něm. Chtěla vidět kapky potu na jeho bříšku. Chtěla ho kousat do krku, pevně si ho tisknout k sobě.

Zpomalil a zjemnil své polibky, opět se k ní přitiskl a jemně oddychoval.

Cítila jeho srdce. Tlouklo splašeně a chtivě. Začala ho provokovat svými pohyby.

Absolutní ticho podporovalo jejich touhu. Slyšeli jen svůj dech.

Svlékla si tričko a svůdně se na něj usmála.

Začal jí škádlit bradavky, nejdřív jazykem, pak stiskával zuby, dokud netrčely do vzduchu vzrušením.

Stahovala z něj chtivě kalhoty, chtěla cítit jeho vzrušení, tak jako on mohl vidět její.

Tak jemně, tak sladce jako on líbal její tělo, by nelíbal ani bůh.

Z úst se jí vydral první sten, první vzdech.

Poznal, že má pokračovat. Uvolnil knoflík u jejích kalhot a toužebně se dostával ke spouštěči slasti. Tiskl ho a ona vzdychala ještě víc.

Chtěla aby ji svými prsty škádlil, aby ji provokoval a on jí to bez ostychu, plný vzrušení plnil.

Ve chvíli, kdy je nesvazoval ani jeden kus oblečení, je pojil pohled plný něhy a souznění.

A chtivosti.

Přitiskla si ho k sobě, takže cítila jak moc je vzrušený.

Chtěl cítit teplo jejího těla, pulsující teplo. Jazykem ji dráždil na krku a smyslně pokračoval na bradavku. Druhou dráždil rukou. Obkroužil jazykem její pupík.

Ucítila horký dech na stehnech, pak teplý jazyk na poštěváčku. Vystřelilo ji to do oblak slasti.

Pohybovala se proti jeho kmitání. Chtěla ho cítit v sobě.

On si vychutnával její touhu, její chuť. Neodolal a do vlhké mušličky zasunul jeden prst. Horká kůže, horká vlhkost.

Dal jí ochutnat jak sladce chutná.

Zasténala ještě víc. Přitáhla si jeho bradu ke svým rtům a začala slízávat její milostnou šťávu.

S bušícím srdcem čekali na okamžik spojení.

Vnikl do ní lehce.

Klouzavými pohyby se přizpůsoboval jejímu tělu. Přirážel rychleji, měl její tělo pod kontrolou.

Jenže to nechtěla.

Zašeptala mu své přání.

A on jen kývl.

Vyhoupla se na něj a se vzdycháním se na něm pohybovala.

Koukal jí do očí. Vnímal jak zrychluje pohyby. Pevně ji chytil za boky, aby zintenzívnil její pohyby. Chtěl dosáhnout orgasmu spolu s ní. Ale když viděl její tělo, jak se rytmicky pohybuje, jak přivírá oči a slastně sténá  - nevydržel to. Zrychloval a snažil se přirážet hlouběji.

Ona zarývala nehty do jeho hrudi,  a když cítila jeho orgasmus, uvolnila se tak, že vykřikla a stále se ještě pohybovala. Vnímala jen jeho a svůj přicházející orgasmus.

Vzdychání přešlo v křičení z rozkoše. Usmíval se na ní a ona se při posledních stazích usmála také.

S bijícím srdcem s k němu schoulila a užívala si ten pocit.

Hladil ji po zádech a vnímal její vůni.

Milovala ho.

Miloval ji.


10 názorů

Mě uklidňuje, že se svými pevnými pažemi neměl problém. Protože ta představa, kdyby s nimi problém měl, ta mě děsí. Co by si byl, chudák, počal, jak by to řešil...

j_i_r_i_k
03. 02. 2008
Dát tip
Prolog slibný, uhodil na pár strun představivosti... Ovšem dílko samotné už příliš mnoho prostoru pro fantazii nenechává, navíc znám servery plné jemu podobných...

StvN
03. 02. 2008
Dát tip
Všechno dohromady, ale třeba tahle perla: když cítila jeho orgasmus Ale třeba jsem jenom já divnej.

katugiro
03. 02. 2008
Dát tip
StvN: Přijde ti vaginální orgasmus ve dvaceti moc nepravděpodobný, nebo je to kvůli tomu pornografickému stylu? ;-)

StvN
03. 02. 2008
Dát tip
Já si zase říkám, jak by ta povídka vypadala poté, co by se slečna se svým objektem doopravdy vyspala. Ale jako spouštěč slasti a zuby trčící do vzduchu, to je teda něco.

katugiro
03. 02. 2008
Dát tip
:)) už od začátku jsem se kousal do rtů, ale při "umlčoval její protesty hlubokými polibky" zahřmělo... hahaha :)

Barman
02. 02. 2008
Dát tip
Ale proč ne:) Víc mě rozhodí, když někdo popisuje jak si maže chleba.

Winter
02. 02. 2008
Dát tip
Já obvykle říkám: vtipné.

Narvah
02. 02. 2008
Dát tip
hyjé!!

Narvah
02. 02. 2008
Dát tip
a jéje.. občas sem někdo něco takovýho dá a já si vždycky říkám: a jéje..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru