Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsem černá.. a červená..

02. 02. 2008
3
42
1898

Nezmizím nikdy...

Probouzíš se do tmy a pláčeš..

Smutkem? Víla smrti..

Štěstím? Víla krásy..

                                   jsem Já..

Moci upadnout do bezvědomí..

Myšlenkového zapomnění..

Rajská hudba zní v Tvých uších,

proniká do mně celým tělem,

chceš mě cítit v sobě celém.

Černočerný svět se ztrácí..

Ztrácím se já v bílých oblacích.

Do snů mi vplouvá Tvůj smích

a oni tvrdí, že je to hřích.

Spojím Tvou duši s mou..

                                   v jednu jedinou..

                      osamělou..

                                     nevinnou..

Je nám krásně v červeném pokoji, s černou řůží na stole..


42 názorů

Hm.. asi tak trochu jsem.. když nemám svý skrytý chvilky před světem.. :).. Ostatně o tom svědčí i to, co píšu.. Jsem vlastně od každýho něco, ale to my všichni.. i když si to někdy nechceme přiznat..

Nápodobně... jinak bych to už taky asi dávno zabalila, že?=)

Ono někdy stáčí málo a co mohlo být pohřbený může žít.. :) Narážím na začátky našeho virtuálního rozhovoru.. Nakonec jsou ty mý texty přece jen k něčemu dobrý.. slouží k poznání:)

Nebo taky úplné vymazání mozku... To se občas stává... Když moc přemýšlím... nad ničím... Takže kdo je vlastně na tahu? Není důvod se ptát... Třeba já třeba Ty... Kdo má slova, ať je použije... :) P.S. Jsi dobrá, máš výdrž i slova:)

Takže taky detailistka:), jo to je správný... občas... V každým mým textu je jedna věta přímo o mně... stačí ji najít...

=) Tak začni.. =)

Je a není... závisí na tom pak moje reakce... který se můžou a nemusí líbit a který můžou a nemusí být pochcopeny... Všechno je relativní a... individuální...

I když píšu, že mě to nebaví, tak vlastně naopak... to bych taky nereagovala, že jo... Nebo to dělám z jinýho důvodu?... Jinak ono přes PC člověka těžko doopravdy poznáš... ani přes to, co tady každý píše... něco málo snad, ale to je jen okraj. Takže jak mám vědět, co jsi zač Ty?

Už jsem zjistila a to mi stačí. Myslíš, že když jsi tady kritik, že se z Tebe posadím na zadek? :) Hele, nemám za potřebí se hádat... Napsala jsi, co jsi napsala, O.K. Nebaví mě tyhle diskuze o ničem.

To je jako by jsi naznacovala, ze nesnesu kritiku... ach jo... porad to tady resim dokola... Nevadi mi kritika... ovsem od lidi, kteri opravdu neco vi... Např. IVO, Notreal... jejich kritiku mam rada, protoze je videt, ze tihle se v necem vyznaji... ale kdyz me tady nekdo zacne prudit blbostma jako Ty, tak se nediv, ze se mi to nelibi... to je logicka reakce, nemyslis?

To nemůžeš vůbec srovnávat... Je spousta kapel, co mají stejný názvy písniček jako jsou třeba některý básně tady na Písmáku... ale i když je to stejný název, každý v tom vidí něco jinýho... To je jako kdybych dala deseti lidem jako předlohu např. slovo KOZY ... a každej z těch deseti lidí se k tomu vyjádří jinak... po svým... takže tak...

Nesnáším hudbu Tři sester... ale dík za tip, možná v jiným světě, až má mysl klesne tak hluboko, abych poslouchala tuhle kapelu...

Tveho nazoru si cenim! Jsi jeden z mala, jehoz nazor tady na amaterskem Pismaku, jak pises a ja ostatne souhlasim... beru na vedomi... je to spis pro takovy ty prvni krucky... :) A proto, ze si Tveho nazoru vazim, jsem Te i o nej pozadala:)

Notreal
06. 02. 2008
Dát tip
ten konec mi to zabil jinak fajn - kdyby to vygradovalo do neznama bylo by to mozna lepsi. Tady to je tezke v tom, ze jsou zde takzvani autori a takzvani kritici co nekde cetli takzvana pravidla ci pripadne jsou obeznameni s jakousi formou a citenim jak by mela vypadat basen. Ten svuj "um" ti naserviruji syrovy, casto plny arogance, cynismu, ci v naznacovacim cechackovskem "vtipu", misto toho aby ti nejak pomohli. Ano jsou tam jednoduche rymy, rytmus az na jednu cast kulha, graficka uprava se lidem co si mysli ze maji vkus nelibi - ale zrovna tahle cast je hodne individualni, a jsem si jist ze ten "obsah", ktery to mel vse zachranit nemuze byt znam nikomu jinemu nez tobe samotne, protoze tahleta vec je necim tezkym - tezky kalibr amaterske urovne [pozor vse co je tu napismakovi povazuji za amaterske, pac se to tu pod logem i za to vydava] podany osobitym zpusobem. Takze ja si proste musim tipnout, protoze je mi sympaticky tvuj odpor, tva jednoduse ale neproniknutelne napsana basnicka [tak ze jsi nejsem jist obsahem] a nakonec se mi libila cast : "Spojím Tvou duši s mou.. v jednu jedinou.. osamělou.. nevinnou.." takze tak asi muj nazor :] snad jsem pripsel necim uzitecnym

IVO, děkuji! Spoustu zoufalství a minimun odporu v sobě opravdu mám..., ale tyhle barvy to nemají znázorňovat... mám je ráda, a tak jsem je sem takhle vložila:), avšak i spoustu radosti a jiných pozitiv v sobě mám taky:),... to jen abych nepůsobila jako zapřísáhlý pesimista:) I když někdy... a to je na debatu...

IVO
03. 02. 2008
Dát tip
Úprava - obvyklá provokačka, já vím... V textu je však něco navíc proti jiným Tvým excesům. Po této cestě pokračuj. Čerň zoufalství a červeň odporu, jsi to opravdu Ty? *T

Taky mě těšilo:)

Honzyk
03. 02. 2008
Dát tip
:))

To je mý pravý jméno... nemusím se zatajovat:)

Honzyk
03. 02. 2008
Dát tip
ha...a mas pseudonym od Fucika/taky rikal, ze je Horak/...:)))...sorry, todle si nemuzu nechat pro sebe..:)))

Ano, odhalili jste me=))

Honzyk
03. 02. 2008
Dát tip
...nejsi ty ta prokleta basnirka..?:DDD...prej se tu na Pismaku nekde toula, holka....)))

katugiro
03. 02. 2008
Dát tip
odsuzovaný umělce :)))

Každý se řídí nějakými pravidly... je to nuda... píšu, co chci já... nesmysly, psycha, a je jen málo lidí, co to dokáží pochopit... ale přece jsou! Nepotřebuji, aby mě každý chválil... vždycky jsem obdivovala odsuzovaný umělce=)

katugiro
03. 02. 2008
Dát tip
Podle úrovně tvorby na Písmáku bych řekl, že to tak má víc lidí... :))

Čím horší se vám báseň zdá, tím lepší pocit ve mně vyvolávate... =) Thanks=))

katugiro
03. 02. 2008
Dát tip
grafická úprava je hrozná a nezdálo se mi, že by to obsah dokázal zachránit: jednoduché rýmy, chybějící rytmus... příště

Honzyk
02. 02. 2008
Dát tip
jo, spatne se cte, ale presto osaMElou..:))---a "moci upadnout do bezvedomi" bych ti nepral ani na ty rantle cernym s pismem krvavym "jaksepatri"..))

reinka
02. 02. 2008
Dát tip
špatně se to čte :o((((

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru