Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krásné slečně

04. 02. 2008
2
6
1102
Autor
G2
Té krásné slečně
Věčně svlečené
Věcně vděčné
Nebudu jí věčně
(Mám-li být věcný)
Nebudu ji nikdy,
Navždy vděčný
Té krásně svlečené
Krásné slečně

6 názorů

G2
04. 02. 2008
Dát tip
Tak ji předtím vyzkouším stačit do lahve, toho džina lásky, natlačit ji tam pořádně, pokud to stihnu, pokud ji budu ještě vůbec stačit..ten čas strašně rychle utíká, utíká mi pryč, ne, nebudu ji navždy vděčný, pokud se mi ji nepodaří stlačit do flašky a vzít s sebou do baru, kde ji budu vypouštět, abych tam neseděl sám. Pokud bude i tam věčně svlečená, tak by mi i tak mohla vydělávat na pivo. Abych si ale pak měl ještě kam sednout..ta tam totiž může začít být trochu přeplněno...

moorgaan
04. 02. 2008
Dát tip
buď věcný!..budu ti vděčný ! ta svlečená slečna nebude slečená věčně teď je krásná,neboť je to slečna až nebude, bude vděčná ,že nemusí být svlečená, je vyléčená.-))

G2
04. 02. 2008
Dát tip
a ja jaj. Proč je to tam dvakrát? Teď se mi ještě zvojnásobil překlep, ach jo. Chtěl jsem vysvětlit, co to je VĚCNĚ VDĚČNÁ slečna, ne VECNĚ VDĚČNÁ...jen jeden háček chyběl...dají se kritiky editovat? :)

G2
04. 02. 2008
Dát tip
VECNĚ VDĚČNÉ: "Ta krásná slečna, je mi věcně vděčná tím, že je věčně svlečená." Možná se tam nějaká logická chyba, pak prosím KŘIČTE. Četl jsem to několikrát a zatim jsem ji nenašel. Dík, dík..

G2
04. 02. 2008
Dát tip
VECNĚ VDĚČNÉ: "Ta krásná slečna, je mi věcně vděčná tím, že je věčně svlečená." Možná se tam nějaká logická chyba, pak prosím KŘIČTE. Četl jsem to několikrát a zatim jsem ji nenašel. Dík, dík..

Dolfiness
04. 02. 2008
Dát tip
Hm.. jako hříčka fajn, ale trochu se do toho zamotávám. Co je to věcně vděčné? No a nikdy -navždy taky nemám moc v lásce, kór obojí pohromadě. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru