Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žežulička a jiné ptákoviny

06. 02. 2008
3
17
1597
Autor
sovinista

Po podnětné diskusi o nenasytných nakladatelích a uzurpovaných autorech potících krev, ze které nakladatelé žijí, mne napadají ptákoviny. Toto je jedna z nich :-)

Vyletěla žežulička ze skály...
... kde už na ni myslivečci čekali.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Polámal se mraveneček, ví to celá obora,
protože ho po mejdanu zmerčili jak vrávorá...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zpívám ptákům a zvlášť holubům:
dobře vím, čím bílí tenhle dům...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Za zpěvu sojky, poznáš jednou i sebe,
protože v zimě spí a sebehana zebe.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

17 názorů

j_i_r_i_k
19. 05. 2008
Dát tip
Tak mě teda naprosto dostala ta třetí, to je něco... to se nedá popsat, to se musí zažít. První je standardní povedená blbůstka, srdečního mravenečka chápu, čtyřka už mně osobně spíše přebývá.

Barman
18. 05. 2008
Dát tip
obzvlášť číslo tři:)

jj, mraveneček taky dobrej, ale myslim že ten už přilákal hodně lidí a taky u nich vrávoral a nebo byl "potvora":D ale fakt žežulička VÝBORNÁ.. přeju ať najdeš další skvělý ptáky:-) supr...

sovinista
06. 02. 2008
Dát tip
Díky... Myslím si to samý. Pak už jsem prostě hledal ptáky... a mraveneček... To je srdeční záležitost z dětství. Takže souhlas :-)

Ta první je pecka mezi voči, za tu určitě tip:-)* Ostatní nejsou tak úplně vypilovaný a úderný (dle mě)...

Ay´Le
06. 02. 2008
Dát tip
jsem fakt nikoho nechtela mast:) ale proste pro me je to uz automaticky..i kdyz predtim bych to taky nepochapala:) pardón

sovinista
06. 02. 2008
Dát tip
Nám jazykově méně zdatným bys musela napsat absolutely :-) Ale jo, co se dá dělat, tak já na tom ještě zapracuju :-)

Ay´Le
06. 02. 2008
Dát tip
hele tady doslo k nedorozumeni:) ja se poprve spatne vyjadrila a pak jsi nepochopil ty me co jsem se snazila rict tim anglickym slovem takze: definitely=rozhodne nema to s definitivnim nic spolecnyho sorry ma vina ale uz mi obcas ty dva jazyky nejak splyvaj:)

sovinista
06. 02. 2008
Dát tip
Nevěřím, za definitivní blbůstku bych dostal tipů, že by shodily server díky overflow :-) Tím tenhle útvar uzavřu :-)

Ay´Le
06. 02. 2008
Dát tip
jednou..ja uz si ted myslim o tomhle ze je to definitivni..i kdyz tady spis myslim to anglicky definitely:)

sovinista
06. 02. 2008
Dát tip
Jednou, za velmi dobrých okolností, napíšu definitivní blbůstku. Tohle je - viz výše - jen blbůstka naprostá -)

Ay´Le
06. 02. 2008
Dát tip
definitivni blbustka..ale neberme diteti lopaticku ze:)

Honzyk
06. 02. 2008
Dát tip
..na tuty: zmetek jeden:))

sovinista
06. 02. 2008
Dát tip
Stejně je to nejspíš o něm :-)

Honzyk
06. 02. 2008
Dát tip
:DDDDDDDD---------------------------

sovinista
06. 02. 2008
Dát tip
Taky jsem se chtěl někoho zeptat, jak mi to teď prolítlo hlavou :-) Takže pátrejme a pak sem dej vědět :-)

Honzyk
06. 02. 2008
Dát tip
..jojo, Horyna je Horyna... jen jsem zapomnel, jak se menoval ten malej zmetek, co se ho furt na neco ptal.., takovej malej, trenky pod prsa...nevis?..."Zelene udoli"..))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru