Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zamyšlení

10. 02. 2008
1
4
471
Autor
Pol Pol

Zde bych rád prezentoval svoje myšlenky... Nevím, jestli někoho budou zajímat nebo ne... I tak děkuju, že jste sem přišli a trošku si to tady u mě prohlédli... Jo a ty myšlenky, co tu mám se pokouším vymýšlet sám a bez jakéhokoliv zaujetí od někoho jiného... Ale i tak se může stát, že napíšu nějakou tu myšlenku, co už někdo přede mnou pronesl... V tom případě se omlouvám... Je totiž možné, že se mi vybavila a prostě jsem myslel, že je jen z mé hlavy... Jojo, jsem hold jen člověk... ;-) A co nakonec říct? Asi to, že se nebudu vůbec zlobit, když napíšete sem svůj názor apod..

Láska bolí víc než zlomená noha... Nevěříš? Jednou uvěříš...

...

Pokud nevidíš své chyby, vezmi si brýle...

...

Hru si můžeš zahrát kolikrát chceš, ale život jen jednou...

...

Hořký čaj pijí lidé na celém světě, tak proč si neužít i hořký život... Mysli na to, že hořký čaj je stále pouze jen čaj a hořký život je pořád taky jen a jen život...

...

Myslíš si, že jsi sám? Otoč se a podívej se za sebe... Opravdu jsi sám?

...

Strach je jenom skrytá neznalost...

...

Mír se nedá udržet beze zbraně, ale proč hned střílet?

...

Není peklo, není ráj... Je jen život, a tak si ho uží co nejvíce...

...

Věčná láska neexistuje, ale věčné přátelství ano...

...

Válkám se nedá zabránit, dají se pouze zmírnit...


4 názory

Provokatér
15. 02. 2008
Dát tip
Zajímavý postřehy. Třetí řádek od konce si dej užij. Nejvíc mě oslovilo asi to s láskou a přátelstvím.

Provokatér
15. 02. 2008
Dát tip
Zajímavý postřehy. Třetí řádek od konce si dej užij. Nejvíc mě oslovilo asi to s láskou a přátelstvím.

damaxy
10. 02. 2008
Dát tip
fajn

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru