Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

=|

19. 06. 2001
6
0
1388
Autor
fortune

=|

=|

Dnes jsem se na vás příliš těšil. Další lesklý vestibul banky tím získal otroky. Opustím vše, abych vás opět potkal. Možná nikdy nestisknu ruku generálního tajemníka komunistické strany Vatikánu. Všechny půllitry popela a jiných odpadků mají svou specifickou vůni. Jenom jedna hora se vzdáleně podobá trojúhelníku. Znáte mě? Máte dojem, že ano. Netěšil bych se na jezero, kdybych neznal povahu zelené přímky. Objevil jsem se mezi vámi jako dítě. Někteří z vás si všimnou mých vlasů. Ostříhám si je, bolí mě to. Příliš se na vás těším, než abych vás chtěl ulepit od bonbónů.

Nabízím med, který není sladký.

 

 


Nuitík
07. 11. 2002
Dát tip
bžuch**

olivierek
08. 10. 2001
Dát tip
Nesouhlasím s tím, strašně s tím nesouhlasím. Nesnáším ty slova, která mě chtěj někam nacpat i kdybych se tam hodil. Ten med nechci!

fortune
08. 10. 2001
Dát tip
Olivierek: ale to je jednoduchý, prostě se nenech nikam nacpat...;-) žádný med tady taky není ;-) all: díky

Wopi
08. 10. 2001
Dát tip
Je tady med! A je a je a je! A nikdo mi ho nesmí brát!

olivierek
08. 10. 2001
Dát tip
Fortune: není to jednoduché, protože ten Tvůj med lepí a tahá - přitahuje - Ten med mě bere, ale zároveň s ním nesouhlasím, protože patlá. Ten med tady je. O tom přeci nemůže být sporu. Wopi: Bacha na ten med :-)

olivierek
08. 10. 2001
Dát tip
Fortune: není to jednoduché, protože ten Tvůj med lepí a tahá - přitahuje - Ten med mě bere, ale zároveň s ním nesouhlasím, protože patlá. Ten med tady je. O tom přeci nemůže být sporu. Wopi: Bacha na ten med :-)

Danny
25. 06. 2001
Dát tip
ten med je výživnej a hutnej

TIP


Matyjustin
19. 06. 2001
Dát tip
takový med si nechám líbit. Jen myslím, že neznám povahu zelené přímky - Ť!!! nevim proč, ale Ť!!!

Wopi
19. 06. 2001
Dát tip
*****! sqvjelý :o))

Falka
19. 06. 2001
Dát tip
já se děsně chci nechat ulepit od bonbónů... :o))) A nechej si ty vlasy... dlouhý, zelený a splývavý... v moři se budou krásně vlnit a chytat slunce ... .o)

Wiki
19. 06. 2001
Dát tip
nádhera *****

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru