Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O tom čím pohrdám

13. 02. 2008
0
5
726
Autor
Laia

Zahalena závojem noci

a osvícena temnou tmou,

třesu se strachem ...

... z hvězdobití.

A světlo stále plápolá,

to svétlo stále svítí.

A já toužím nervomoci,

po nějaké té moci- nad svou duší.

Ne nejsem, jednou z tich nězných víl,

ani nejsem naivitou jejich žití.

Svítí světlo svítí

a bodá mě do neslabin.

Přesto odmítám se kát, odmítám se sklonit,

odmítám si lhát, omítám, odmítám a nechci

připustit si, že upřiletí nepřiletí

                                 dálší z motýlích nadějí... 


5 názorů

Řízek
01. 07. 2008
Dát tip
sabi má recht, až na to, že já asi nebudu za kliše považovat to, co on,... to druhé, na co poukázal mi tak treba neprijde

sabi
13. 02. 2008
Dát tip
tak za prve:co se porad omlouvas a ujistujes, jestli uz nahodou nekde neco nebylo a jestli nahodou eni neco komplikovane a jestli nahodou... jednou ses rozhodla neco napsat, tak si za tim stuj! mozna z toho nebudou vsichni urvani, mozna nebudes zasypana tipy a zlatymi a platinovymi a lentilkovymi vybery a nevim cim jeste, ale co - chces reakce, od toho sem pises, ne? jakmile uz do prologu vlezes se stazenym ocasem, pocitej s tim, ze muzes rvat jako lev, ale za selmu nebudes. ja ti zkusim prozatim snad konstruktivne doporucit, aby sis po sobe precetla, co napises a zbavila se preklepu, abys setrila ozdobnym fontem a davala si pozor na klise typu "zavoj noci" nebo "odmitam si lhat". kolikrat staci zkratit a zkusit miniaturu. napad s "hvezdobitim" ma vyborny potencial, schvalne, co si predstavis, kdyz se rekne "hvezdobiti"? ja moc veci. vidis, takhle jsem se v zivote u nikoho nerozepsala a uz ani nerozepisu. takze mozna to tak uplne marne nebude. drzim palce, tvor! :-)

Ay´Le
13. 02. 2008
Dát tip
jezis nestras:) to bude hruza!

Ay´Le
13. 02. 2008
Dát tip
slozity? spis kycovity..a co maj vsichni porad s tema motylama? se s nima roztrhl pytel najednou..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru