Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak jsem se ucil kourit

18. 02. 2008
2
2
1421
Autor
pavli

Bylp nebylo jedno embrio,už v bříšku bylo znát,že je to lump.NO kdo jinej to může být než li já.Od tý doby uplynulu hafec času,to měl ještě děda vlasy.No,neměl.Prostě je to dlouho.Jedou jsem se nechal zmámit černou skvrnou na plicích,nebo možností smrti na rakovinu.MOc si to nepomatuju byl jsem ještě malej kluk.NO a tehdá jsem si poprvé zapálil tu lahůdku,bylo to cigareta nejlepší kvality,vlastně to byl čaj smotanej do papíru s časopisu.Nic lepšího jsem nikdy nezažil,vůně čaje a chuť.......

Prostě jsem byl malej čajček tak sme si s hochy z naší vsi říkali.Byly sjme elita.

Ale jak šel čas vetšina zkončila na protičajové léčebně, a já?

Kde mě je konec?

KOnec ENde šLUS


2 názory

:-) Pěkný... Ale pozor na překlepy, jsou docela rušivým elementem. Jinak ku tvojí tvorbě, řekla bych, že tyto tvoje srandičky jsou fakt perfektní na zvednutí nálady...

neroušek
18. 02. 2008
Dát tip
:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru