Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sousoší pod stropem pasáže Paláce Lucerna

18. 02. 2008
1
7
1037
Autor
G2
Pod stropem pasáže Lucerna
Sousoší Václav na koni vzhůru nohama
V zrcadlech se zrcadlí
Kdo se na to má dívat?
Že se nestydí!
Že se apoň nerdí
Takhle nám tu nad hlavama vyvádí
A nikomu to nevadí?

7 názorů

G2
18. 02. 2008
Dát tip
tak když teď mám tu (*), tak tu původní: Pod stropem pasáže Paláce Lucerna Sousoší Václav na koni vzhůru nohama Kdo se na to má dívat Že se nestydí mírně ZEDITUJI... :)

moorgaan
18. 02. 2008
Dát tip
/*..jsem zapomel, se divam socham mezi nohy a na hvezdicku bych zapomel.-))

moorgaan
18. 02. 2008
Dát tip
já málo co chápu napoprvé.-))..ale na podruhý a na potřetí někdy už jooo.-))..dívat se sochám pod sukni není na stydění.-)

G2
18. 02. 2008
Dát tip
jednoduché, milé! Moorgane, pochopil jsi to napoprvé? Ono se to dá číst oběma způsoby a lidé se mohou divit, proč říkám: "Kdo se na to má dívat Že se nestydí" Když je to nakonce docela pěkné sousoší...

moorgaan
18. 02. 2008
Dát tip
stacej dve sochy a uz to je sousosi stacej dve zeny a uz to je soužení.-))

G2
18. 02. 2008
Dát tip
Do kterého? Je jich tam víc? To mi takhle psal kamarád, že "sohy sousoší", tak jsem přemýšlel, jaké sochy mohou sousošit. A tady ta je docela jasná. :) A te´d jsem zase viděl, že "jestliže mnoho soch je sousoší, pak tedy mnoho žen je soužení." No, pěkné, pěkné...

moorgaan
18. 02. 2008
Dát tip
se nesmíš dívat do zrcadla...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru