Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

svátek má Patrik

18. 02. 2008
13
18
1695
Autor
aleš-novák

Patrik a Patrik se jednoho časného rána zčista jasna objevili v našem venkovském nočním baru...jak se ukázalo, byl to otec a syn. Ducha neměli...použil jsem tehdy všech deset anglických slovíček, co znám...

včera ráno ve čtyři

potkali mě dva Iři

byli v ráži tak

jsem s nimi

do nonstopu zamířil

  

měli už dost naváto

jeden z nich (ten s kravatou)

pořád znova

opakoval

pojď k nám na čaj

na pátou

  

divil jsem se trochu Irům

hlídal jsem si svoji  míru

nečekaje

že do čaje

v pět ráno mi dali i rum...


18 názorů

ano, celý kalendář jsem psal vždy o den napřed :o) díky za všímavost...

nejsi nějaká zvědavá ? :o) doklady jsem jim nekontroloval :o)

Marcela.K.
19. 02. 2008
Dát tip
:-) byli to vůbec Iři? a nebyli teda čtyři..po tom čaji? ;-)

dík za jazykovědný doplněk :o) ten Valentýn nebyl skromný :o) prostě takový...Valentýn :o)

Renda
19. 02. 2008
Dát tip
Zvláštní je, že svátek sv. Patrika mají Irové 17. března, na Vlastimila. My latiníci ovšem víme, že překlad jména Patrik znamená vlastně Vlastimil - z latinského Patria, vlast. U nás tedy mají svátek Patrikové dvakrát - tak se Aleši nediv, že byli dva :-). P.S. Díky za skromné připomenutí Valentýna :-).

Háber
19. 02. 2008
Dát tip
Patrik je môj zatiaľ jediný krstný syn, * - írsky sv. Patrik učil o sv. Trojici vďaka štvorlístku - preto ho mal v biskupskom znaku - že bez štyroch lístkov nie je štvorlístkom a sv. Trojica bez Otca, Syna a Ducha svätého nie je sv. Trojicou:)

malykuba01
19. 02. 2008
Dát tip
:))*

nepil jsem nic :o) byl jsem v euforii po shlédnutí Formanova filmu Muž na měsíci...doporučuji všem :o)

Hesiona
19. 02. 2008
Dát tip
A co jsi pil při psaní téhle básně? :o)))

Ó
19. 02. 2008
Dát tip
...potkala mě Irka...přistřihla mi pírka...

Janina6
19. 02. 2008
Dát tip
:-))zase nezklamal, úsměv mi dal...*

děkuji, milí nočníčkové :o) i za diskrétní korektury...

avox
19. 02. 2008
Dát tip
a když vypil jsi ten čaj podivil ses - ajajaj, byli tu dva Iři pročpak jsou teď čtyři? :-))) */

IVO
18. 02. 2008
Dát tip
Už za první dva řádky bys zasloužil dva *Tipy!

hahahahaha :))))) - jen neříkej, žes jim to měl za zlé!!!!! *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru