Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nevím..

22. 02. 2008
0
8
795

Nic..

Až když se setmělo, všichni usnuli.

Protože tma zavírá oči. Ty moje zůstaly otevřený.

Hledají budoucnost. V kanálech měst.

Budu se modlit. Ale za koho, když v boha nevěřím?

Budu se modlit k Tobě a taky k sobě a ke všem a k nikomu.

Říkají, to nedělej, co na to řeknou ostatní.. tak jo.. je to jiná generace, chápu..

Boj neznamená jen smrt. A smrt neznamená konec.

Konec je začátek.

A já musím začít znovu, protože se mi rozmazala minulost.


8 názorů

Tak zlý to nebude... Honzyku:) Fouckault... a přesto něco jo...

Fouckault
22. 02. 2008
Dát tip
nic

Honzyk
22. 02. 2008
Dát tip
...ale s tou koordinaci to nebude tak dobry este : poslalas "to" 2x, holka Fucikovic, delas mi starostEEE,,,,jak rikala ma draha babicka:)))

Lyráku: mám teď strašné výčitky... och, velice se omlouvám, že i teď Ti kradu Tvůj drahocený čas... jak jsem ale špatná... chrouste: velmi děkuji.. Honzyku: Rozmazala, ale pamatuje..

Lyráku: mám teď strašné výčitky... och, velice se omlouvám, že i teď Ti kradu Tvůj drahocený čas... jak jsem ale špatná... chrouste: velmi děkuji.. Honzyku: Rozmazala, ale pamatuje..

Honzyk
22. 02. 2008
Dát tip
...jo, ztrata pameti je svinstvo : jsem vo tom videl tryyyler...a jak vona zacala se ji ta pamet vracet, jo, tak vona teda byl cim dal tim zoufalejsi....brzdi...!.)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru