Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Návraty

22. 02. 2008
14
22
2094
Nejsladší ze všech lhářů zas na mě prstem kývá touha zdánlivě pohřbená je pojednou tak živá jako by řeky její tok jenž potichu a plaše když ustal déšť se v šedi dní zčernalých mračnech vznášel znova se dravým proudem stal a není na vybranou má lásko kdo tě miloval už provždy stojí stranou byť přes bolest a přes slzy a duši potrhanou ze druhé strany chodníka občas tvé kroky střeží v samotě noci naříká v modlitbě prosí: Přežít!

22 názorů

Dolfiness
27. 02. 2008
Dát tip
sice mi to přijde přehnané, ale líbí *

jt
25. 02. 2008
Dát tip
hih - přeci nepíšeš jen pro holky střední generace ? ( úsměv ). doufám, že se brzo uvidíme ;-) měj se pěkně *

Robinia
24. 02. 2008
Dát tip
*

stenos
23. 02. 2008
Dát tip
UMÍŠ.

Háber
23. 02. 2008
Dát tip
toTo môžem, skvelá*najlepšia poétka po Krylovi!!!

Stevenson
23. 02. 2008
Dát tip
jako vzdy, i kdyz ten chodnik .. dtto .-))

neutrhnu :))))))

Janina6
23. 02. 2008
Dát tip
Obsahově je to krásné, ale... chodníka je kvůli rýmu a trhá to uši. (Teď je asi utrhneš ty mně :-))

Marcela.K.
23. 02. 2008
Dát tip
ba ne, kroť se :-) on má pravdu, ale mně se to stejně líbí...holt jsem holka a stará navrch :-)

Marcela.K.
23. 02. 2008
Dát tip
...a le nekroť se :-)) holky to unesou ;-)

ahoj Honzo - vezmu si k srdci - ač ..... jsi ještě hoooodně mladý a navíc nejsi holka :))))) každopádně zase mi někdy napiš - takhle konstruktivně to přijímám s vděčností

jt
23. 02. 2008
Dát tip
první půlka druhý strofy je něco jako skladiště velkejch slov - myslim, že to by mělo zůstat zavřený .. na druhou stranu jsem se ještě nedožil k tomu, abych někomu řek že "má lásko" - třeba jsou chvíle, že se nejde než vybolet slovama, jako je duše a tak - proto to neodsuzuju, i když to rozhodně neni podle mýho gusta .. :-) být Tebou ale, trochu bych se krotil - láska, milovat, provždy, bolest slzy, potrhaná duše to mi přijde jako neúnosná dávka pro šest krátkejch veršíků ..

NePoe_ta
23. 02. 2008
Dát tip
Ženský, nemaj to lehký :) -t-

ale di ty, vědmo :)))))))

...no vždyť o něm pořád píšeš - nejsladší ze všech lhářů.

jak zase tohle, do čerta, víš? :)))))

Vy jste se hledali, až jste se našli!!! To já si asi hodím mašli...

Velice emotivní, myslím, že to nepotřebuje komentář. Žasnu nad sílou a výpovědí slov.

moor: učím se od tebe - děkuji

moorgaan
22. 02. 2008
Dát tip
přežít je krátkodobá modlitba, žít je o smyslu všech motliteb, a žít tak,abychom nemuseli přežívat.../*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru